فراخوان هشتمین دوره انتخاب اسباب‌بازی برتر ایرانی

فراخوان هشتمین دوره انتخاب اسباب‌بازی برتر ایرانی در بخش رقابتی از سوی دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی در کانون پرورش فکری منتشر شد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، به‌منظور گردهمایی صاحبان صنعت و اندیشمندان این حوزه، شناسایی و معرفی محصولات برتر این صنعت به خانواده‌ها و علاقه‌مندان، دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی، هشتمین دوره انتخاب اسباب‌بازی برتر را در سال «رشد تولید، مهار تورم» با دعوت از تمامی تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی برگزار می‌کند.

این فراخوان به شناسایی استعدادها و فعالیت‌های اثربخش در حوزه اسباب‌بازی می‌پردازد و با دعوت از تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایرانی و ایجاد فضای رقابتی سازنده و هدفمند، محصولات برتر تولید شده در سال ۱۴۰۲ (بازه مهر سال ۱۴۰۱ تا مهر سال ۱۴۰۲) را معرفی می‌کند.

هدف غایی این بخش از جشنواره معرفی برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی در سال ۱۴۰۲ است تا ضمن قدردانی از فعالیت تولیدکنندگان آن‌ها بسترهای معرفی، فروش و ارتقای آن‌ها به سوی بازارهای داخلی و جهانی فراهم شود.

داوری محصولات در سه بخش کیفیت‌ تولید، کیفیت طراحی، گرافیک و تصویرسازی و بهترین بسته‌بندی در کنار انتخاب برترین رویداد صنعت و بازار اسباب‌بازی برگزار خواهد شد.

اهداف انتخاب اسباب‌بازی‌های برتر، شناسایی تازه‌های تولید و معرفی محصولات باکیفیت به مخاطبان، ایجاد رقابت سالم میان تولیدکنندگان و سایر بخش‌های تولید، هدفمند کردن فعالیت‌ها و حمایت از تولیدات باکیفیت در صنعت اسباب‌بازی کشور، ایجاد بسترهای لازم برای ترغیب سرمایه‌گذاری در حوز تولید اسباب‌بازی باکیفیت، افزایش سهم تولیدات باکیفیت داخلی در بازار اسباب‌بازی کشور، حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان داخلی به‌منظور ترغیب آن‌ها برای تولید محصولات باکیفیت و کمک به رونق صنعت اسباب‌بازی و حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی با قابلیت بالقوه و بالفعل صادراتی و حضور در بازارهای جهانی است.

همچنین شرایط شرکت محصولات در بخش رقابتی عبارت است از: محصولات ایرانی باشد و هویت تولیدکنندگان به‌صورت حقوقی در تارنمای شورای نظارت بر اسباب‌بازی احراز شده باشد، در بازه زمانی مهر ۱۴۰۱ تا مهر سال ۱۴۰۲ تولید شده باشد، محصول در بخش رقابتی جشنواره ملی اسباب‌بازی (سال‌های گذشته) شرکت نکرده باشد، محصول ارائه‌ شده نباید با ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی کشور مغایرت داشته باشد و محصول ارائه‌ شده باید مجوز تولید شورای نظارت بر اسباب‌بازی را داشته باشد.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و بارگذاری محصولات خود از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر ۱۴۰۲ فرصت دارند. ارسال محصولات منتخب برای داوری ۲۰ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲خواهد بود و اول تا ۱۰ دی ۱۴۰۲ داوری و اعلام نتایج اولیه انجام خواهد شد.

همچنین مراسم قدردانی و اعلام برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی نیمه دوم دی سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود


فراخوان هشتمین دوره انتخاب اسباب بازی های برتر ایرانی: Matn-Farakhan.pdf

logo-samandehi