با همکاری IKEA برگزار میشود

فراخوان جایزه مفهوم سبز

فراتر از تصور، موضوع رویداد جایزه مفهوم سبز 2024 است که با هدف حمایت از ایده های محیط زیستی طراحان جوان، استارت آپ ها و شرکت ها، توسط باشگاه آینده سبز برگزار میشود.


به گزارش گالری آنلاین، جایزه مفهوم سبز، با همکاری بنیاد IKEA، به دانشجویان و طراحان جوان به ویژه برای مفاهیم ذهنی اهدا می شود.

جوایز در دسته‌های معماری، زیبایی و مراقبت شخصی، اجزای ساختمان، مواد جدید، کالاهای مصرفی، مد، سبک آزاد، فضای داخلی و سبک زندگی، کودکان، آشپزخانه، بسته‌بندی، ورزش و فضای کاری برای بهترین مفهوم ارائه می‌شوند.

شرکت کنندگان از بازخورد کارشناسان، دیده شدن توسط مخاطبان زیاد و تبادل در رویداد سالانه که اخیراً توسط سفیر سوئد در سفارتخانه های شمال اروپا در برلین افتتاح شد، بهره مند خواهند شد.

شرکت برای دانشجویان و آثار فارغ التحصیل از سال 2023 رایگان است.

هزینه ارسال و هزینه نامزدی برای شرکت های تاسیس شده 450 یورو + 1380 یورو

برای استارت آپ ها: 450 یورو است.

تعریف استارت آپ: گردش مالی زیر 1 میلیون یورو.


مهلت ثبت نام: 7 نوامبر 2023 (16 آبان 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi