نگاهی به ساختمان موزه جدید chengdu

موزه تاریخ طبیعی chengdu که به تازگی تکمیل شده است، در میان منظره شهری شلوغ chengdu واقع شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این موزه 540000 فوت مربع (50000 متر مربع) را پوشش می دهد و به عنوان چراغی از فرهنگ و کاوش علمی عمل می کند. این موزه با نمایشگاه‌های بزرگ، فضاهای عمومی، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، سینما و امکانات آموزشی پیشرفته، به یک نقطه عطف فرهنگی برای شهر تبدیل شده است که نشان‌دهنده رشد سریع آن به عنوان قطب فناوری است.

طراحی موزه تاریخ طبیعی chengdu ادای احترام به میراث غنی و روح پر جنب و جوش chengdu است. معماران با الهام از عناصر محلی «Shu Mountain, Shu Road, Shu Water»، فرهنگ و بافت تاریخی شهر را به طرز استادانه ای ترکیب کرده اند. انبوه شدن ساختمان یادآور اشکال کوهستانی باشکوه Sichuan است که توسط صفحات tectonic متحرک شکل گرفته است که قرن ها منطقه را مشخص کرده است. این حجم ها به زیبایی روند طبیعی شکستن سنگ و جابجایی آن تحت نیروهای طبیعت را منعکس می کنند.

فرم معماری موزه خود را به عنوان بیانی هنری از چشم انداز اطراف chengdu نشان می دهد. این ساختمان از روی زمین بیرون می‌آید و فضاهای عمومی فریبنده‌ای را در داخل نمایان می‌کند، در حالی که ریشه‌های محکمی روی زمین دارد. هر کوه یا حجم صخره‌ای به‌عنوان یک فضای نمایشگاهی متمایز عمل می‌کند که توسط مناطق عمومی پر از نور متحد شده است که ارتباط و تعامل را تقویت می‌کند. انتخاب مواد بیشتر منعکس کننده روایت صفحات tectonic است، با نمای بیرونی پوشیده از گرانیت محلی. سوراخ‌هایی که به شکل ارگانیک و با دقت ترکیب شده‌اند در سنگ، تصوری اثیری از کوه‌های پوشیده از برف در طول روز ایجاد می‌کنند، در حالی که نور پس‌زمینه LED، منظره‌ای درخشان و با نور ستاره را در شب به نمایش می‌گذارد.

logo-samandehi