موزه کفش Schoenenkwartier

موزه Schoenenkwartier یک مرکز دانش جدید و نوآور برای طراحی کفش، تولید کفش، و مد کفش در مرکز Waalwijk، شهر چرم و کفش هلند است.


به گزارش گالری آنلاین، این ساختمان در یک مجموعه ساختمانی فهرست شده متعلق به دهه 1930 توسط معمار الکساندر کروفولر قرار دارد که تا حدی بازسازی، تغییر شکل داده و گسترش یافته است. این ساختمان ها اکنون مجموعه ای از 12000 شی، چندین نمایشگاه دائمی، یک مرکز دانش با کتابخانه تحقیقاتی، فضای کارگاهی و سالن نمایش، یک کافه موزه و آزمایشگاه هایی برای طراحی و نمونه سازی را در خود جای داده اند. هم برنامه ریزی و طراحی ساختمان و هم فضای داخلی آن، آینده الهام بخش جدیدی را برای صنعت، شهر و جامعه ترسیم می کند که بر اساس ارزش های گذشته ساخته شده است.

شهر Waalwijk یک شهر معمولی کوچک اروپایی است که با توسعه صنعتی یک صنعت محلی بزرگ شد، اما در عین حال با آینده خود دست و پنجه نرم می کند. فرآوری چرم و تولید کفش، فرهنگ، اقتصاد و غرور منطقه "دلانگسترات" را به عنوان یک بازیگر بین المللی شکل داد، اما تولید چرم و کفش اکنون ناپدید شده است. با این حال، هنوز مناطقی از برندهای کفش بزرگ و کوچک وجود دارد؛ موزه کفش و چرم در سال 1954 تأسیس شد. این ساختمان ترکیبی از یک موزه و یک مرکز نوآوری است که در یک موجود زنده در هم تنیده شده است.


logo-samandehi