فراخوان رقابت بین المللی Youth ArchiDesign

رقابت بین المللی Youth ArchiDesign از علاقمندان می خواهد تا یک خانه پیش ساخته برای یک خانواده دارای فرزند (1 بزرگسال و 1 کودک) طراحی کنند تا بتوانند از زندگی در آنجا و مطالعه لذت ببرند. پروژه طراحی شده باید در ظرف 24 ساعت قابل مونتاژ باشد.


به گزارش گالری آنلاین، خانه طراحی شده باید دارای 2 تختخواب، یک عدد میز تحریر یا کار به ابعاد cm x 90cm x 75cm (H)60 (یا ابعاد مشابه) برای مطالعه کودکان، سرویس بهداشتی، روشویی و حمام (مشترک یا شخصی) باشد. همچنین دارای یک پنجره که مساحت شیشه آن 4 متر مربع بوده و شامل قسمت بازشو و ثابت باشد.

طراحی ارائه شده باید با الهام از طبیعت، کیفیت فضایی معماری حیوانات/ حشرات/ گیاهان انتخابی شما را نشان داده و بر اساس مصوبه سازمان ملل متحد بر اهداف توسعه پایدار SDG 4 (آموزش با کیفیت) و SDG 11 (شهرها و جوامع پایدار)، متمرکز باشد.


مدارک ارسالی:

- مدل فیزیکی از متریال دلخواه (کاغذ، فوم تخته، پلاستیک بازیافتی و ...) و حداقل 4 عکس از مدل ساخته شده. (ابعاد مدل به طرح شما بستگی دارد)

- مدل دیجیتالی در SketchUP (.skp)، Rhino (0.3dm)، یا Blender و حداقل 4 تصویر از نمای دوربین

- طراحی دستی در اندازه A4

- تصویری از برداشت هنری (انگاشت هنری) هنرمند با آبرنگ/ اکرلیک/ مارکر(ماژیک) (در اندازه A4 یا A3)، آثار هنری کشیده یا فتومونتاژ دیجیتالی

- ویدیوی 1 تا 3 دقیقه ای از مراحل نصب خانه پیش ساخته

- گزارش 200 کلمه ای برای گروه 11 تا 17 سال و 100 کلمه ای برای گروه 6 تا 10 سال در رابطه با مفاهیم طرح ارسالی و کاربردهای بالقوه و تأثیرات مثبت آن بر جوامع

- نقشه ساختمان (اندازه A4) و نقشه مقطعی (اندازه A4) (فقط گروه 11 تا 17 سال)

تمامی موارد فوق باید از 30 نوامبر 2023 تا 29 فوریه 2024 در پلتفرم ارسال پروژه به آپلود شوند.

توجه: شناسه شرکت کننده، نام و رمز عبور پس از ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام به آدرس ایمبل شما ارسال می شود.


مدارک ارسالی فوق باید نشان دهنده موارد زیر باشد:

1- چگونه در ابتدای اجرای پروژه، ایده طراحی خود را آغاز می کنید.

2- در حین اجرای پروژه چگونه آن را توسعه داده و فهرست بندی می کنید.

3- چگونه با استفاده از خلاقیت و ایده خود در جهت ایجاد تاثیر مثبت در محیط مطالعه کودکان و رفاه ذهنی آنها و حمایت از توسعه جوامع، طراحی خود را به پایان می رسانید.


شرکت در این رقابت برای دانش آموزان 6 تا 17 سال از سراسر جهان و در دو گروه Junior (6 تا 10 سال) و Senior (11 تا 17 سال) آزاد است.


هزینه ثبت نام:

هزینه ارسال دیجیتال آثار و پلتفرم ارزیابی 180 دلار هنگ کنگ برای هر اثر است.

آدرس ثبت نام آنلاین


جوایز:

10 پروژه برتر از هر گروه junior و senior) انتخاب خواهد شد.

به برندگان جایزه نقدی 1000 دلار هنگ کنگ و به همه شرکت کنندگان نیز گواهی اعطا خواهد شد.


مهلت ارسال پروژه: 30 نوامبر 2023 - 29 فوریه 2024 (9 آذر تا 10 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام آنلاین به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi