فراخوان دوره هفتم استودیوهای همگرا

در استودیوهای همگرا دانشجویان با تکیه بر دانش و مهارت‌های آموخته شده از دوره بوت‌کمپ در دو مرحله به تجربه و تمرین پیرامون معماری می‌پردازند. بخش اول که دارای بار تحلیلی است کمک می‌کند تا دانشجو بتواند پدیده پیش روی خود را اعم از بخشی از شهر یا یک اثر تاریخی معماری، با مشاهده موشکافانه مورد تحلیل قرار دهد و این تحلیل خود را در قالب مدل‌های فیزیکی و یا ترسیمات به صورت یک بیانیه ارائه نماید.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی کانون معماران معاصر، این بیانیه در گام دوم به نیرویی محرکه برای تولید چیزی جدید تبدیل خواهد شد. چیزی که اگرچه در نسبت با بیان انتزاعی تمرین قبلی است اما تلاش می‌کنید همچون یک فرضیه در دل شهر بنشیند و خود را در لباسی شبه واقعی برای آینده بیازماید.

در این دوره، هر استودیو یک بار میزبان مدرس استودیوهای دیگر خواهد بود تا امکان آشنایی با نظرات متنوع بیشتر از گذشته فراهم شود و هر مدرس با ارائه یک لکچر در طول دوره برای همه دانشجویان به هر چه همگراتر شدن فضای استودیوها کمک می‌کند.


▪️استودیو انگاره

آرش نصیری (دایرکتور)

احسان اسکندری

سجاد کاشانی

محمد کرباسچی


▪️استودیو تراکم

علیرضا تغابنی (دایرکتور)

هما اسدی

الناز خرقانی

فرناز منظور


▪️استودیو ناساخته

مهران خوش‌رو (دایرکتور)

مهدی طاهری

سپهر عزیز پور

کژال کوچک‌پور


▪️استودیو ناکاملی

محمدرضا قدوسی (دایرکتور)

فرشته اسدزاده

مهشید طالبی

فاطمه رضایی فخر آستانه

سروش مجیدی


▪️تئوری و تفکر انتقادی

یاسر موسی‌پور


▪️بوتکمپ

پویان بیزه

میثم فیضی

فرشاد نصیری


▪️دایرکتور همگرا هفت

یاسر موسی‌پور


نحوه پذیرش دوره هفتم:

جهت پذیرش، ابتدا فرم‌های درخواست* یا پورتفولیوهای ارسالی بررسی و در صورت کسب حد نصاب لازم، شرکت‌کنندگان به مصاحبه دعوت خواهند شد.

*در صورت نداشتن پورتفولیو می‌توانید از طریق لینک موجود در صفحه اصلی اینستاگرام کانون، مدارک خود را جهت بررسی ارسال نمایید.

۰۹۹۳۰۷۱۸۰۳۷


حامیان کانون معماران معاصر

‎خانه درسا

‎شرکت سفرهای علی‌بابا

‎شرکت کی‌پلاس


بخشی از هزینه‌های دوره هفتم استودیوهای همگرا توسط "بنیاد استعدادیابی کانون" تامین خواهد شد.



logo-samandehi