نگاهی به طراحی رستوران یازاوا هانوی توسط معماران تاکاشی نیوا

در طراحی رستوران جدید یازاوا در هانوی، آهن به عنوان ماده ای برای مصارف متعدد بر ایجاد یک مکان اصلی که همه چیز را از چشم انداز غذا گرفته تا فضای معماری را در بر می گیرد، متمرکز شد.


به گزارش گالری آنلاین، Yazawa Hanoi - The Scenery with Iron - جذابیت yakiniku (سبک ژاپنی BBQ) لذت بردن از نحوه تغییر حالت گوشت خام هنگام پختن روی تابه است. رستوران Yazawa Yakiniku تلاش زیادی برای مواد اولیه و تجهیزات کباب کردن گوشت به خصوص کباب پز می کند که مستقیماً منجر به کیفیت غذای آن می شود. خود آهن و چیزهایی که توسط اتو در حال تغییر هستند با هم در عین داشتن تضاد، ترکیب می شوند. منظره ای که با چدن، بنگالا (رنگدانه اکسید آهن)، میله های آهنی و صفحات و همچنین فضاهای رنگ آمیزی شده با آهن بیان می شود تا به اشیا، افراد و فضاها اجازه تعامل با یکدیگر داده شود. این سایت یک ویلای معمولی فرانسوی در هانوی است که بارها بازسازی و توسعه یافته است. بازسازی ساختمان با دادن قدرت آهن به اشکال مختلف تضادی بین قدیم و جدید ایجاد می کند.

هانوی پایتخت ویتنام و مرکز سیاسی و فرهنگی این کشور است. این شهر تاریخ پیچیده ویتنام را با آمیزه‌ای از سبک‌های مختلف ساختمان‌های دوره‌های مختلف تحت فرمانروایان مختلف منعکس می‌کند. زندگی افراد مدرن بر روی این لایه ها نقاشی شده است و ظاهری پر هرج و مرج و در عین حال قدرتمند ایجاد کرده است. به نظر می رسد لایه های تاریخ در سطح شهر ظاهر می شود. این سایت در خیابانی با ردیف ویلاهای استعماری فرانسوی در منطقه ای آرام و سبز غنی در قلب هانوی واقع شده است. مانند شهرهای غربی، خیابان ها در ویتنام به نام افراد مشهور تاریخ نامگذاری شده اند. ساختمان موجود محل سکونت یک سیاستمدار بود که یک خیابان اصلی در هانوی برای او نامگذاری شده است. ساختمانی به سبک استعماری فرانسوی که بیش از 100 سال قدمت دارد، مورد بازسازی و الحاقات متعددی قرار گرفته است، اما دیوارهای بیرونی کرم رنگ و ستون‌های منظم حفظ شده‌اند.

logo-samandehi