فراخوان جوایز معماری و طراحی AZ

رقابت بین المللی معماری و طراحی AZ Awards برای سال 2024 از برترین پروژه ها، محصولات و ایده ها در سراسر جهان تجلیل می کند.


به گزارش گالری آنلاین، رقابت بین المللی AZ Awards به دلیل تأثیر و اهمیتی که در حوزه طراحی و معماری جهانی دارد در سطح بین المللی شناخته شده است. از این رو فرصتی منحصر به فرد برای معماران، طراحان، طراحان شهری و معماران منظر به شمار می رود تا در معرض دید جهانی قرار گرفته و مهر تاییدی بر آثار شایسته خود دریافت کنند.

آثار برندگان و پروژه‌های منتخبین مرحله نیمه نهایی در مجله AZURE و در پلتفر‌م‌های دیجیتال و اجتماعی شرکای رسانه‌ای AZURE و AZ Awards منتشر خواهد شد.

رقابت AZ Awards 2024 شامل دسته های زیر است:

- طراحی

- معماری

- معماری منظر

- طراحی شهری

- طراحی گرافیکی تجربی (محیط)

- طراحی داخلی

- مفهومی

- جایزه A+ Award برای آثار دانشجویی

- جایزه Social Good Award و Environmental Leadership Award


جوایز برندگان و منتخبین مرحله نهایی:

- تجلیل از برندگان در جشنواره AZ Awards در ماه ژوئن در تورنتو و در حضور کارشناسان داخلی و بین المللی این صنعت برگزار می شود.

- انتشار آثار در نسخه های چاپی و دیجیتالی در شماره ژوئیه/آگوست مجله AZ Awards

- انتشار در رسانه های آنلاین و اجتماعی شرکای رسانه ای AZURE و AZ Awards

رقابت AZ Awards که توسط AZURE در سال 2011 راه اندازی شد، از لحاظ وسعت، هدف و پویایی توسعه یافت تا به دلیل تاثیری که در حوزه طراحی و معماری جهانی داشته است در سطح بین المللی شناخته شود. علاوه بر آن با جذب شرکت کنندگان از سوی برخی از نوآورترین شرکت های سراسر جهان به معیاری معتبر برای آثار برتر تبدیل شده است.

مجله AZURE که در تورنتو منتشر شده و عمدتاً در آمریکای شمالی توزیع می شود، از مهمترین مجلات طراحی معاصر کانادا و یکی از معدود مجلات طراحی تاثیرگذار در سراسر جهان بشمارمی رود.

این مجله که در شش شماره خیره کننده در سال منتشر می شود، اخبار معماری، فضای داخلی، طراحی محصول، طراحی منظر و شهرسازی را پوشش می دهد. مجله AZURE با ارائه شرح حالی از معماران و طراحان برتر، گزارش پروژه‌های تحول آفرین، و اخبار روز نمایشگاه‌های بزرگ طراحی در سراسر جهان، آینده نگری کرده، ایده های ارزشمند را ارائه و بر موضوعات، ایده‌ها و افراد حائز اهمیت تمرکز می کند.

هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام برای A+ Award (کارهای دانشجویی): 45 دلار برای هر اثر

سایر دسته ها: 195 دلار برای اثر اول، 175 دلار برای اثر دوم، 150 دلار برای اثر سوم و آثار بعدی

شروع ثبت نام: 1 ژانویه 2024 (11 دی ماه 1402)

آخرین مهلت ثبت نام: 23 فوریه 2024 (4 اسفند 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi