پلی بر نقطه عطف جدید دبی

مجتمع چندکاربردی One Za`abeel که اخیراً در امارات متحده عربی ساخته شده است، توسط شرکت طراحی ژاپنی NIKKEN SEKKEI ساخته شده است و دارای طولانی ترین کنسول جهان است که 66 متر بالای شهر قرار دارد.


به گزارش گالری آنلاین، این توسعه شامل دو آسمان خراش زیبا (برج و رزیدنس) است که توسط یک پل افقی محصور به نام The Link به هم متصل شده اند و چشم انداز معماری شهر را بهبود می بخشند. این پروژه که در دروازه منطقه مالی مرکزی دبی واقع شده است، به عنوان نقطه عطفی برای مسافرانی است که از فرودگاه بین المللی دبی می آیند و نماد جاه طلبی، نوآوری و اتصال است. موقعیت عالی آن دسترسی آسان به مرکز شهر را تسهیل می کند و پیشرفت مداوم دبی را نشان می دهد. One Za'abeel با ارائه متنوعی از گزینه‌های غذاخوری، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، فضاهای اداری، و تجربه‌های متمایز هتل شهری، با هدف ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش برای پذیرایی از ساکنان و بازدیدکنندگان جهانی است.

لینک که 100 متر در هوا معلق است، دارای یک سکوی دید 230 متری است که در محور شرق به غرب بین برج ها قرار دارد و مناظر پانورامای خیره کننده ای را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. «One Zaabeel» اکنون اولین ساختمانی است که هنگام سفر، از فرودگاه به مرکز شهر به استقبال بازدیدکنندگان می‌آید و آخرین منظره هنگام خروج آنها خواهد بود. کوکونا ناکامورا، معمار ارشد شرکت Nikken Sekkei Ltd توضیح می‌دهد که ما می‌خواستیم ساختمانی زیبا ایجاد کنیم که هم روح دبی را نشان دهد و هم دروازه‌ای قوی برای شهر ایجاد کند.


logo-samandehi