فراخوان جوایز طراحی لندن 2024

جوایز طراحی لندن، از طریق تصدیق گرایش‌های موجود که با بینش‌های گوناگون ادغام می‌شوند، دیدگاه‌های جهان را نسبت به این زبان منحصربه‌فرد فرموله می‌کند و کلان شهر بزرگ لندن را در کنار مفاهیمی که نماد برتری هستند، هماهنگ می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، جوایز طراحی لندن که نمایشی از گذشته و آینده است، یک مسابقه بین‌المللی است که طرح‌های استثنایی و پروژه‌های خلاقانه برجسته را در سراسر جهان به رسمیت می‌شناسد. این رویداد از طراحان محصول، معماران، طراحان داخلی، طراحان گرافیک، طراحان UX / UI و هر طراح با هر پیشینه ای دعوت می کند تا در این رویداد شرکت کنند.

دسته بندی ها:

دسته بندی جوایز طراحی لندن شامل طراحی محصول، طراحی معماری، طراحی داخلی، طراحی بسته بندی، طراحی مفهومی، طراحی رابط کاربری (UI)، طراحی تجربه کاربر (UX)، طراحی ارتباطات، طراحی خدمات و طراحی منظر است.


شرایط ارسال:

آثار باید در پنج (5) سال گذشته خلق شده باشند.

همه آثار باید دقیقاً همانطور که منتشر شده یا اجرا شده اند برای داوری ارسال شوند و برای مسابقه اصلاح نشوند. جوایز طراحی لندن ممکن است مدرکی مبنی بر تولید اولیه و یا تاریخ انتشار درخواست کند.

جوایز این حق را برای خود محفوظ می دارد که آثاری که به اشتباه طبقه بندی شده اند را دسته بندی کنند.

داوران این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که در صورتی که آثار ارسالی انتظارات آن‌ها را برآورده نکنند، از دریافت جایزه در یک دسته خودداری کنند.

خلاصه:

توصیه می کنیم هر خلاصه در حدود 350 کلمه باشد. از این بخش برای توضیح بیشتر در مورد قطعه و همچنین ارائه درک بهتر موضوع به هیئت داوران استفاده کنید. یک ترجمه یا اقتباس نوشته شده باید همراه با نوشته های غیر انگلیسی باشد.


ارسال تصویر:

موارد ارسالی باید در فرمت JPEG یا JPG ذخیره شوند. (آنها را زیر 4 مگابایت نگه دارید، عرض 1200 پیکسل ترجیح داده می شود، 300dpi، RGB).

ارسال صوتی/تصویری:

ویدئو/صوتی را در Vimeo/YouTube/Youku یا هر پلتفرم مرتبط دیگری آپلود کنید.

پیوند URL را در قسمت URL قرار دهید.

ورودی‌های صوتی/تصویری باید با یک URL مستقیم ارسال شوند که داوران را مستقیماً به کار می‌برد. اگر با رمز عبور محافظت می شود، باید یک نام کاربری و رمز عبور برای قضاوت ارائه دهید. ویدئوهای وب وارد شده تنها بر اساس محتوای ارائه شده مورد قضاوت قرار می گیرند. در صورت نیاز به توضیح قبل از ارزیابی کار، یک خلاصه PDF بارگذاری کنید.


مهلت ثبت نام و هزینه 2024:

ثبت نام زودهنگام: 22 دسامبر 2023 - 19 ژانویه 2024 (199 دلار) /1 الی 29 دی 1402

ثبت نام بموقع: 20 ژانویه 2024 - 8 مارس 2024 (209 دلار) / 30 دی الی 18 اسفند 1402

فینال: 9 مارس 2024 - 2 آوریل 2024 (229 دلار) / 19 ایفند 1402 الی 14 فروردین 1403

تمدید نهایی: 3 آوریل 2024 - 10 مه 2024 (239 دلار) / 15 فروردین الی 21 اردیبهشت 1403


سطح برنده:

در این رقابت چهار (4) سطح موفقیت وجود دارد:


طراحی سال

(فقط یک امتیاز بالاترین امتیاز از هر دسته به عنوان محصول / معماری / داخلی / بسته بندی / مفهومی / UI / UX / ارتباطات یا طراحی خدمات سال شناخته می شود.)

برنده پلاتین (85-100 امتیاز)

برنده طلا (70-84 امتیاز)

برنده نقره (50-69 امتیاز)


اعتبار مسابقه جوایز طراحی لندن تا حد زیادی متکی به کالیبر بالای هیئت داوران است که هر سال برای بررسی آثار ارسالی گرد هم می آیند. جوایز طراحی لندن تلاش ویژه ای برای یافتن هیئت داوران مناسبی داشته است که آثارشان نمونه کیفیت طرح های برتر باشد. هیئت داوران متشکل از متخصصان با تجربه در زمینه و صنعت خود، از جمله طراحان خلاق و مدیران هنری از آژانس‌های بین‌المللی، معماران، طراحان داخلی، طراحان محصول، مربیان، بازاریابان یا صاحبان مشاغل هستند و تنوع در تجربه‌های حرفه‌ای، جغرافیا، جنسیت و قومیت را نشان می‌دهند. همه داوران بر اساس تجربه، در دسترس بودن و اعتبار به صنعت مربوطه خود انتخاب می شوند.


معیارهای ارزیابی:

معیارهای فردی بر اساس دسته بندی متفاوت است، اما تاکید بر کیفیت کلی ورودی است: شایستگی های ورودی، نسبت به تجربه داوران و ادعاهای موجود در سایر مدخل ها، و همچنین کیفیت خود روایت ورودی.

داوران بر اساس معیارهای زیر در مقیاس 1-100 نمره می دهند:

خلاقیت/ اصالت/ مفهوم/ ایده

محتوا/ مختصر/ هدف/ برنامه ریزی/ اجرا

نوآوری/ فناوری

کیفیت/ کارکرد/ پایداری

برداشت کلی/ عجب! فاکتور/ خاطره انگیز


اعلام نتایج:

همه برندگان سال 2024 در 27 ژوئن 2024 از طریق صفحه رسمی جوایز طراحی لندن اعلام خواهند شد. تمامی شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند برای دیدن آثار برنده وارد سایت شوند.


جوایز:

برندگان طرح سال یک جایزه LITO با نسخه محدود و گواهی حرفه ای طراحی شده دریافت می کنند.

یک گواهی حرفه ای طراحی شده برای یادبود ورودی برنده، که شامل عنوان ورودی، درج نام شرکت/برندگان و دسته است. برگردان خواهد شد که نشان دهنده سطح برد اضافه شده است.

برندگان درجه برتر (پلاتین و طلا) در گالری سایت جوایز طراحی لندن نمایش داده می شوند، جایی که متخصصان می توانند کارهای شما را مشاهده کنند.

یک الگوی بیانیه مطبوعاتی که برای جشن پیروزی شما به رسانه های بزرگ صنعت ارسال شده است.

لوگوهای حرفه ای طراحی شده برای استفاده در وب سایت ها، در امضای ایمیل و غیره.

علاوه بر گواهی‌های رایگان، برندگان پلاتین، طلا و نقره می‌توانند مجسمه‌های فوق‌العاده LITO و/یا گواهی‌های سفارشی اضافی خریداری کنند.

برندگان پلاتین و طلا توسط جوایز در رسانه های اجتماعی یا شریک رسانه ای ما در وب سایت Muse.World معرفی خواهند شد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رقابت مراجعه نمایید.

logo-samandehi