تجربه نشستن تعاملی و بازیگوشانه چگونه میتواند باشد؟

مبل نه تنها به عنوان یک صندلی راحت و ارگونومیک عمل می کند، بلکه عمق خاصی از شخصیت را به اتاق نشیمن اضافه می کند.


به گزارش گالری آنلاین، ما اغلب اهمیت یک مبلمان بزرگ را دست کم می گیریم، به خصوص در اتاق نشیمن. در حالی که در واقعیت، نباید اینطور باشد. یک مبل خوب به عنوان مکانی عالی برای استراحت، صرف یک میان وعده و یا خنک شدن در حین تعامل با خانواده و دوستان خود عمل می کند. یکی از چنین مبل هایی که باید به فضای زندگی خود اضافه کنید، مبلمان UMI ساخته Rostislav Sorokovoy است.

مبل UMI که توسط Rostislav Sorokovoy برای شرکت طراحی مبلمان Woo در اوکراین طراحی شده است، ممکن است به راحتی با یک مجسمه اشتباه گرفته شود! قطعات مبلمان دارای زیبایی ملایمی به شکل مجسمه است و طوری طراحی شده است که به کاربر اجازه می دهد تا مانند کودکان با آن تعامل داشته باشد. شکل و بافت مبلمان به گونه ای طراحی شده است که افراد را به آن دعوت می کند و آنها را تشویق می کند تا با آن درگیر شوند.

مبل UMI شامل دو استوانه است که به هم متصل شده اند تا شکل نعل اسبی جالبی ایجاد کنند که هم نشیمنگاه و هم پشتی مبل را تشکیل می دهد. این مبل با چهار پایه استوانه‌ای مشخص می‌شود که یک پایه ثابت و محکم را تشکیل می‌دهند و گزینه‌ای راحت با ارگونومی خوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این مبلمان با استفاده از قاب تخته سه لا، فوم پلی اورتان و روکش پارچه ساخته شده است. مبل UMI برای کمک به آرامش، مطالعه و مدیتیشن طراحی شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا پس از یک روز کاری طولانی، آرام آرام آرام شوید. شما می توانید یک جفت مبل راحتی را در کنار یکدیگر قرار دهید و یک الگوی دنج از سازه های نشیمنگاهی را تشکیل دهید که جلوه مجسمه جذابی دارند.

با این حال، کاملا مشهود است که مبل UMI یک طراحی حجیم و فضابر است، بنابراین گزینه مناسبی برای خانه های کوچک نیست. اما اگر خانه‌ای بزرگ بدون محدودیت فضا دارید، قطعاً می‌توانید این طرح مبلمان درشت و شیک را در خانه خود بگنجانید. می‌توانید مبلمان را لمس کنید، درگیر شوید و با آن‌ها بازی کنید تا یک تجربه نشستن سرگرم‌کننده و عجیب داشته باشید.


logo-samandehi