حلقه های عظیم آسمانی یک کتابفروشی در چین را زنده میکند

در بازاری شلوغ در jiangsu، چین، Huai’an Zhongshuge یک کتابفروشی جدید است که با مجموعه ای از دستگاه های عظیم مشخص شده است.


به گزارش گالری آنلاین، در این اثر که توسط Li Xiang از X+Living طراحی شده است، فضای داخلی با مجموعه ای از ساختارهای سه بعدی اغراق آمیز که ابزارهای آسمانی را در محدوده فضاهای داخلی دوباره تصور می کنند، زنده می شود، و یکنواختی منظر شهری بتنی را در هم می شکند. بنابراین، نمایشی از حلقه‌های ستاره‌ای در هم تنیده، کتابخانه را فرا می‌گیرد که یادآور شگفتی‌های نجومی است. در داخل، دیوارهای قفسه کتاب با دانه‌های چوب سیاه و بافت‌های مرمری ظریف، فضایی بی‌نهایت را ایجاد می‌کنند که در آن ساختارهای نامنظم قوانین حرکت آسمانی را تقلید می‌کنند و اجزای مکانیکی دقیق و عظیمی را تشکیل می‌دهند.

پس از ورود، بازدیدکنندگان حس عمیقی را تجربه می‌کنند، گویی در حال قدم زدن در داخل سازه های آسمانی هستند. اتاق با صفحات کوچکی تزئین شده است که هر کدام دنیایی وسیع را در درون خود پنهان می کنند. این تیم در X+Living توضیح می‌دهد: «این مانند ابزارهای نجومی است که به آرامی از دریای ستارگان برمی‌خیزند و جاذبه شگفت‌انگیزی را آزاد می‌کنند، با نوارهای نورانی چرخشی که سایه‌های اثیری ایجاد می‌کنند.» در این تصویر، Huai’an Zhongshuge به عنوان یک کرم چاله نمادین ایستاده است، معماری فضا تبدیل به یک جلوه ملموس و معنوی معلق در آسمان شهری می شود.

فلسفه طراح اصلی Li Xiang در طراحی منعکس می شود و بر شهر به عنوان محصول خواسته ها و معماری به عنوان خالق رویاها تأکید می کند. در یک جامعه مدرن پرشتاب که بسیاری توانایی رویاپردازی را از دست داده اند، این فضا یک عقب نشینی از واقعیت را ارائه می دهد - مکانی برای انعکاس، جدا شدن و کشف مجدد خود. او خاطرنشان می کند: «فرار کوتاه از واقعیت راهی واقعی برای کشف مجدد خود است».

logo-samandehi