فراخوان رقابت Iceland Ski Snow Cabi

رقابت "Iceland Ski Snow Cabin" «اقامتگاه اسکی ایسلند» با سازماندهی Buildner، از معماران و طراحان دعوت می کند تا با طراحی اقامتگاهی برای جامعه اسکی، در این منظره باشکوه سهیم باشند.


به گزارش گالری آنلاین، زیبایی بکر و دست نخورده ایسلند، نقاشی بی بدیلی را به تصویر می کشد که در آن برف، افسانه های کهن را زمزمه می کند و شفق های قطبی بر فراز زمین می رقصند.

هدف از این رقابت صرفاً ساخت یک سازه نیست بلکه حیات بخشیدن به تجربه ای ست که روح زمستان های ایسلند را به تصویر بکشد.

شرکت کنندگان باید اقامتگاه کوچکی به عنوان یک توقف گاه گرم و دلپذیر برای اسکی بازان طراحی کنند. این سازه باید تلفیقی از کارآیی و زیبایی شناسی مسحور کننده ایسلندی بوده و امکانات لازم را برای تامین راحتی و نیازهای واقعی فراهم کند و در عین حال در احاطه مناظر خیره کننده محیط اطراف باشد. این اقامتگاه باید از ویژگی هایی مانند محل استراحت گرم، غذا خوری سلف سرویس، چند اتاق رختکن، سرویس بهداشتی، انبار تجهیزات و گاراژ سرویس و نگهداری برف روب باشد.

شرکت در این رقابت برای همه آزاد است و نیاز به مدرک تخصصی ندارد. شرکت کنندگان می توانند به صورت انفرادی یا گروهی (حداکثر 4 نفر) طرح پیشنهادی خود را ارائه دهند. مکاتبه با برگزارکنندگان و تمامی اطلاعات ارسالی باید به زبان انگلیسی باشد.


جوایز:

در این رقابت 3 برنده اصلی، 2 برنده جایزه ویژه و 6 برنده جایزه افتخاری (honourable mentions) انتخاب خواهند شد. Buildner (با نام سابق Bee Breeders) در مجموع 10000 یورو به عنوان جایزه نقدی به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا خواهد کرد:

نفر اول - 5000 یورو

نفر دوم - 2500 یورو

نفر سوم - 1000 یورو

6 برنده نشان شایستگی honourable mention

جایزه دانشجویی - 1000 یورو

جایزه پایداری Buildner :500 یورو


مهلت ثبت نام:

ثبت نام عادی: 13 دسامبر 2023 تا 31 ژانویه 2024 (22 آذر تا 11 بهمن 1402)

ثبت نام نهایی: 1 فوریه تا 17 آوریل (12 بهمن 1402 تا 28 فروردین 1403)

آخرین مهلت ارسال پروژه : 29 مه 2024 (8 خرداد 1403)


هزینه ثبت نام (معماران/ علاقه مندان/ شرکت ها)

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 110 یورو (بدون جایزه نقدی 85 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 130 یورو (بدون جایزه نقدی 95 یورو)


هزینه ثبت نام (دانشجویان)

ثبت نام عادی: پیکیج کامل جوایز 100 یورو (بدون جایزه نقدی 80 یورو)

ثبت نام نهایی: پیکیج کامل جوایز 120 یورو (بدون جایزه نقدی 90 یورو)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi