بازسازی فروشگاه زیبایی با صخره های غول پیکر

استودیوی طراحی و معماری WGNB The Isle با طراحی خاص فروشگاه برند لوازم آرایشی کره‌ای Innisfree برداشتی تازه از خرده‌فروشی زیبایی در مناظر شهری سئول ارائه می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، این پروژه با پذیرش موضوع یک جزیره خیالی که در آن هواپیمای صافی وجود ندارد، چشم انداز آن را در یک محیط شهری منعکس می کند. خطوط کانتور جزیره به صورت سطوح مختلف مرتفع تصور می شوند که سکوها، قسمت های نشستن و میزهای داخل فضا را تشکیل می دهند. در همین حال، سنگ‌های بزرگ با ظرافت ستون‌ها را می‌پوشانند یا به‌طور مستقل ایستاده‌اند که فضایی طبیعی را تداعی می‌کنند و یک تعامل هیجان‌انگیز از فضاهای خالی و جامدات را در کنار سقف ایجاد می‌کنند. این طراحی یک حس لامسه بکر را ارائه می کند، جایی که اوج تضاد سبز در برابر پالت رنگ سفید کل فضا را در بر می گیرد. استفاده عمدی از عناصر طبیعی شخصیتی با طراوت را به جزیره می بخشد و فضایی را ایجاد می کند که مدرنیته را با آرامش طبیعت ادغام می کند.

جزیره به عنوان یک افزونه خلاقانه به صحنه خرده فروشی، جایی که زیبایی، خلاقیت و اشاره ای از طبیعت در فضای شلوغ شهر همگرا می شود، است. با خروج از چیدمان معمول خرده فروشی، این فروشگاه دارای سکوهای بلند، صندلی ها و میزها است که محیطی غیر متعارف و در عین حال جذاب برای کاوش ایجاد می کند. با استفاده از پانل های نوآورانه BACE (Byucksan Autoclaved Cement Extrusion) - که معمولا در نماهای معماری استفاده می شود - فضای داخلی فروشگاه دوام را با جوهره ای از فضای باز ترکیب می کند. این انتخاب طراحی توسط WGNB با هدف القای حس طبیعت به محیط شهری، ارائه تجربه خرید متفاوتی به مشتریان است. علاوه بر میزبانی از محصولات مراقبت از پوست و آرایشی Innisfree، این فروشگاه دارای یک کافه است که به خریداران امکان می دهد در حین کاوش در محصولات از نوشیدنی و غذا لذت ببرند.


logo-samandehi