شادان کیوانی: دیدگاه مثبتی نسبت یه رویداد کارنماها دارم، زیرا برای تمام اعضا فرصتی فراهم شد تا بتوانند حضور داشته باشند

شادان کیوانی هنرمند معاصر و استاد دانشگاه در گفتگو با گالری آنلاین دیدگاه مثبتش را نسبت به پروژۀ کارنماهای پژوهشی اعلام کرد و افزود:

دیدگاه خیلی مثبتی نسبت یه این رویداد دارم.، زیرا برای تمام اعضا فرصتی فراهم شد تا بتوانند حضور داشته باشند و آثارشان را به نمایش بگذارند.آنهم با سهولت فراوان و بدون داشتن مشکلاتی از جمله گرفتنِ وقت و ....

به طور کلی در این نمایشگاه بار مثبتی میبینم و امیدوارم با آرشیوی که از کارنماها بدست می آید در نمایشگاه های بعدی انسجام کارها بیشتر شود. مثلا تفکیک بر اساس سبک آثار صورت گیرد و همواره سیاستگذاری‌ها به این صورت باشد که مسئولین انجمن بین هنرمندان تبعیضی قائل نباشند.

خوشبختانه در جریان این کارنما، از همۀ اعضای انجمن به ترتیب سن دعوت به عمل آمده و این حرکت خوبی بوده است؛ زیرا همه برای شرکت در نمایشگاه فرصت برابری داشته‌اند؛ در این بین کسانی هم هستند که شرکت نکرده‌اند، که عدم شرکت آنها صرفا به این دلیل بوده که یا علاقه نداشته‌اند و یا در دو سال اخیر فعالیت هنری نداشتند.

کیوانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا میتواند نتایج این کارنما ها را معیاری از وضعیت فعلی جامعۀ هنرمندان تجسمی دانست؟ توضیح داد:

تا حدی ، چرا که برخی از اعضای انجمن در این پروژه شرکت نکرده‌اند، و خیلی‌ از هنرمندان هم کلا عضو انجمن نیستند. به نظر من بد نیست که کمی هم شرایط عضوگیری در انجمن تسریع شود. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد من علاقه دارند که به خاطر اسم و اعتبار انجمن هم که شده، به عضویت آن درآیند.

مطالب مرتبط:

logo-samandehi