فراخوان جوایز طراحی برند و ارتباطات Hiiibrand

جایزه بین المللی Hiiibrand بر شکل دادن به برند و ارزش طراحی متمرکز است.


به گزارش گالری آنلاین، Hiiibrand برای شرکت در چهاردهمین جوایز بین المللی برند و طراحی ارتباطات Hiiibrand فراخوان داده است.

هدف آن ترویج ارتباطات و توسعه زمینه های طراحی برند و ارتباطات با جمع آوری و انتخاب شیوه های عالی برند و قدرت طراحی در سطح جهانی است.

جوایز Hiiibrand به عنوان یک جایزه طراحی بین‌المللی، حرفه‌ای و آینده‌نگر که بیش از یک دهه در جریان است، نشان‌دهنده اقتدار و استانداردهای صنعت است و نمادی از برندهای باکیفیت و شیوه‌های طراحی است.

جوایز Hiiibrand به دو دسته جوایز برند و جوایز طراحی تقسیم می شوند. جوایز برند از شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در استراتژی برند، موقعیت‌یابی، ارتباطات، تصویر بصری و غیره به دستاوردهای برجسته‌ای دست یافته‌اند و جوایز طراحی افراد و تیم‌هایی را که به نوآوری طراحی و عملکرد عالی در زمینه طراحی ارتباطات پی برده‌اند، ستایش می‌کند.

Hiiibrand Awards 2023 دارای دو سطح حرفه ای و دانشجویی است که هر کدام دارای چهار دسته هستند - برندینگ، لوگو، بسته بندی و تایپوگرافی.


هیئت داوران

آلن سیگل / اریک اسپیکرمن / جری لئونیداس / شین یو / کوتا ایگوچی / جوزف لبوس


جوایز:

جوایز طراحی: طلا، نقره، برنز، شایستگی برای هر سطح

جوایز برند: 3 بهترین برند و 10 برند عالی

جوایز سازمان: 10 بهترین هیئت و 20 بهترین معلم خصوصی

مزایای برندگان

لوگوی جوایز Hiiibrand — از لوگوی جوایز Hiiibrand برای کل چرخه عمر کار برنده جایزه خود استفاده کنید.

گواهی های اعطا - گواهی های الکترونیکی به صورت رایگان در دسترس هستند.

جوایز Hiiibrand – جوایز Kaleidoscope – یک جایزه به همه برندگان جایزه برنز و بالاتر اهدا خواهد شد.

هزینه پیک بین المللی با هزینه شخصی شما محاسبه می شود.

نمایشگاه آنلاین — ارائه محصول برنده جایزه در وب سایت Hiiibrand با تصاویر و متن و همچنین کلیپ ویدیویی.


هزینه ورودی:

در دوره Early Bird (تا 31 دسامبر 2023) ورودی حرفه ای (60 دلار - برندینگ / 36 دلار - لوگو، بسته بندی، تایپوگرافی) و ورودی دانشجویی (30 دلار - برندینگ / 18 دلار - لوگو، بسته بندی، تایپوگرافی) است.


مهلت: 30 ژانویه 2024 (10 بهمن 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi