فراخوان رقابت هنرهای تجسمی ArtEffect

مسابقه هنرهای تجسمی ArtEffect، که توسط مرکز Lowell Milken برای قهرمانان ناخوانده برگزار می‌شود، بستری قابل توجه برای معرفی دانش‌آموزان با استعداد کلاس‌های 6 تا 12 فراهم می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رقابت با هدف ادغام قلمروهای تاریخ و هنر، پرورش درک و شناخت غنی برای نوجوانان برگزار میشود.

این ابتکار به عنوان یک پل آموزشی عمل می کند که نقاط بین بیان هنری و تحقیق تاریخی را به هم متصل می کند. این رویداد از هنرمندان جوان دعوت می‌کند تا در کاوش عمیق شخصیت‌های تاریخی که علی‌رغم تلاش های چشمگیرشان، شناخته نشده‌اند، شرکت کنند. با انجام این تلاش هنری، شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند تا تحقیقات کاملی انجام دهند و از این طریق نه تنها مهارت‌های هنری خود را تقویت کنند، بلکه توانایی‌های خود را برای تحلیل انتقادی و قدردانی از پیچیدگی تاریخ و افراد متنوعی که آن را شکل داده‌اند، تقویت کنند. این هدف منعکس کننده هدف گسترده تری از پرورش همدلی، آگاهی اجتماعی و احساس وظیفه مدنی در میان جوانان است و آنها را تشویق می کند تا در گذشته به عنوان ابزاری برای الهام بخشیدن به اقدامات آینده فکر کنند.

جوایز:

این مسابقه دارای جایزه ای بالغ بر ۲۰ هزار دلار است که جایزه بزرگ آن ۶ هزار دلار است.


آخرین مهلت ثبت نام: 1 مه 2024 (12 اردیبهشت 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi