احیا خیابان های بارسلونا با طرح های گرافیکی

استودیو Arauna با روح بخشیدن به خیابان های بارسلونا و احیای آن، تصویر گرافیکی جدیدی ابداع کرده است که جذابیت و زیبایی شهر را افزایش می دهد.

به گزارش گالری آنلاین، به عنوان بخشی از ابتکار شورای شهر بارسلونا برای انطباق با نیازهای جابجایی جدید و بازتعریف شیوه های سکونت در شهر، «شهرسازی تاکتیکی» روایت تصویری متمایز و معاصری را ایجاد می کند که ریشه در زبان بومی شهر دارد.

با ادغام یکپارچه یک سیستم گرافیکی جدید، این پروژه آسفالت را از یک ماده سرد و خصمانه به یک بوم گرم و جذاب تبدیل می کند. تیم طراحی با الهام از سنگ‌فرش‌های سنتی بارسلونا یا پانوت، کد بصری انعطاف‌پذیری را ایجاد کرده است که با نیازها و زمینه‌های مختلف هر فضای شهری سازگار است.

بسیاری از مناطق در بارسلونا با سطوح آلودگی هوا و صوتی فراتر از استانداردهای سازمان بهداشت جهانی دست و پنجه نرم می کنند که در درجه اول به دلیل تردد وسایل نقلیه با سوخت فسیلی است. زندگی شهری پرشتاب همچنین تجمع اجتماعی، گردش آزادانه و یافتن فضاهایی برای استراحت در مناطق شهری را برای شهروندان چالش برانگیز می کند. استودیوی Arauna مستقر در بارسلونا راه حلی را با تغییر سریع و کم هزینه عملکردهای خیابان برای بازیابی فضای شهری به نفع شهروندان ارائه می دهد. بنابراین «شهرسازی تاکتیکی» فضاهای مناسب تری برای پیاده روی، بازی و استراحت ایجاد می کند و حس اجتماعی و رفاه را تقویت می کند.

logo-samandehi