فراخوان جوایز طراحی محصول نیویورک

فراتر از ایده ها، تم جوایز طراحی محصول NY 2024 است.


به گزارش گالری آنلاین، جوایز طراحی محصول نیویورک به منظور ارج نهادن به تلاش‌های طراحان محصول با استعداد، تیم‌های طراحی و تولیدکنندگان از سراسر جهان راه‌اندازی شد که طرح‌هایشان با خلاقیت‌های کاربردی و مبتکرانه‌شان زندگی روزمره را بسیار بهتر کرده‌اند.

جوایز طراحی محصول نیویورک از کسانی استقبال می کند که با چشمانی روشن به آینده می نگرند و مشتاق شکل دادن به فردا هستند.

فراتر از ایده ها سرمایه گذاری کنید، طراحی را تغییر شکل دهید و آینده را بسازید.

دسته بندی ها:

دسته‌های جوایز طراحی محصول نیویورک عبارتند از: خودرو و حمل‌ونقل، مفهومی، دیجیتال، دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی، مد و سبک زندگی، مبلمان، فضای داخلی خانه، رابط و تجربه کاربری، نورپردازی، و موارد دیگر.

جوایز طراحی محصول NY برای رشته های زیر برگزار میشود:

آژانس‌های تبلیغاتی، مدیران هنری، صاحب برند/ تجار، طراحان خودرو، بوتیک‌های خلاق، شرکت‌های طراحی، طراحان، مهندسان، کارآفرینان، طراحان مد، متخصصان آزاد، طراحان مبلمان، طراحان گرافیک، بازاریابی داخلی، مؤسسات، تولیدکنندگان، طراحان محصول، شرکت های روابط عمومی، دانش آموزان، معلمان. همه افراد 18 ساله به بالا باشند.

شرایط ارسال:

آثار باید در پنج (5) سال گذشته خلق شده باشند.

همه آثار باید دقیقاً همانطور که منتشر شده یا اجرا شده اند برای داوری ارسال شوند و برای مسابقه اصلاح نشوند. جوایز طراحی محصول NY ممکن است مدرکی مبنی بر تولید اولیه و/یا تاریخ انتشار درخواست کند.

جوایز این حق را برای خود محفوظ می دارد که آثاری که به اشتباه طبقه بندی شده اند را مجدداً دسته بندی کند.

داوران این حق را برای خود محفوظ می‌دارند که در صورتی که آثار ارسالی انتظارات آن‌ها را برآورده نکنند، از دریافت جایزه در یک دسته خودداری کنند.

توصیه می شود که خلاصه خود را در حدود 350 کلمه نگه دارید. از این بخش ورودی خود برای توضیح بیشتر در مورد قطعه و همچنین خلاقیت و اصالت ایده خود استفاده کنید. خلاصه باید ورودی شما را تقویت کند و همچنین به هیئت داوران درک بهتری از پروژه شما ارائه دهد. یک ترجمه یا اقتباس نوشته شده باید همراه با نوشته های غیر انگلیسی باشد.

ارسال تصویر:

- آثار ارسالی باید در فرمت JPEG یا JPG ذخیره شوند. (آنها را زیر 4 مگابایت نگه دارید، عرض 1200 پیکسل ترجیح داده می شود، 300dpi، RGB).


مهلت ورود و هزینه 2024:

ثبت نام زودهنگام: 10 نوامبر 2023 - 13 دسامبر 2023 (199 دلار) / 19 آبان الی 22 آذر 1402

به طور منظم: 14 دسامبر 2023 - 24 ژانویه 2024 (209 دلار) / 23 آذر الی 4 بهمن 1402

فینال: 25 ژانویه 2024 - 21 فوریه 2024 (229 دلار) / 5 بهمن الی 2 اسفند 1402

تمدید نهایی: 22 فوریه 2024 - 20 مارس 2024 (239 دلار) 3 اسفند 1402 الی 1 فروردین 1403


معیارهای ارزیابی:

داوران بر اساس معیارهای زیر در مقیاس 1-100 نمره می دهند:

فرم

خلاقیت و نوآوری

تکمیل و کارکرد

تأثیر


اعلام نتایج:

همه برندگان مسابقه 2024 در 15 می 2024 از طریق صفحه رسمی جوایز طراحی محصول نیویورک اعلام خواهند شد. تمامی شرکت کنندگان ثبت نام شده می توانند برای دیدن آثار برنده وارد سایت شوند.


جوایز:

برندگان طراحی محصول/ طراح سال یک جایزه با نسخه محدود و گواهی حرفه ای طراحی شده دریافت خواهند کرد.

یک گواهی حرفه ای طراحی شده برای یادبود ورودی برنده، که شامل عنوان ورودی، درج نام شرکت/ برندگان و دسته است. برگردان خواهد شد که نشان دهنده سطح برد اضافه شده است.

برندگان درجه برتر (طلا و نقره) در گالری سایت جوایز طراحی محصول NY نشان داده می شوند، جایی که متخصصان می توانند کارهای شما را مشاهده کنند.

یک الگوی بیانیه مطبوعاتی که برای جشن پیروزی شما به رسانه های بزرگ صنعت ارسال شده است.

لوگوهای حرفه ای طراحی شده برای استفاده در وب سایت ها، در امضای ایمیل و غیره.

برندگان طلا و نقره علاوه بر گواهی‌های رایگان، می‌توانند مجسمه‌های زیبای Ava و/ یا گواهی‌های سفارشی اضافی را خریداری کنند.

برندگان طلا و نقره توسط جوایز طراحی محصول نیویورک در رسانه های اجتماعی یا شریک رسانه ای برنامه در وب سایت Muse.World معرفی خواهند شد.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi