به بهانه روز خبرنگار

دست در دست هم دهیم به مهر...


هفده مرداد، روز خبرنگار را به خبرنگاران گرامی به ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر در رسانه‌های چاپی و آنلاین تبریک می‌گوییم.
رسانه های حوزه هنر تجسمی همواره توانسته اند نقش موثری در زندگی هنرمندان ایفا کنند و برای نیل افراد به اهداف، ایجاد امید و انگیزه و یافتن دریچه‌هایی به جهان بزرگتر موثر واقع شوند.
امروزه و در شرایط کنونی جامعه ما آنچه باید مورد توجه همگان در تمام سطوح باشد، تقویت روحیه همدلی، حفظ امید و انگیزه برای فعالیت و اهداف‌مان است.
خبرنگاران رسانه هنرهای تجسمی گالری آنلاین نیز با تلاش بی وقفه در طول این سالها بر آن بوده‌اند تا با ارائه به روز اخبار داخلی و خارجی، فراخوان های داخلی و خارجی، بورسیه های دانشگاهی و فرصت های مطالعاتی، نقد و مقالات، معرفی هنرمندان، برنامه گالری ها، برگزاری همایش ها و جشنواره ها و ... در ارائه هر چه بهتر خدمات متنوع به هنرمندان در سطوح حرفه ای و دانشجویی کوشا باشند.
همچنین همراهی و همدلی و پیام های صمیمانه مخاطبین فرهیخته که ما را از موفقیت‌های خود از طریق شرکت در رویدادهای درج شده در گالری آنلاین مطلع می‌کنند، همواره انرژی‌بخش و انگیزه‌بخش همکاران ما بوده است.
در پایان نوید می‌دهیم برای ایجاد فرصت‌های بیشتر و بهتر برای هنرمندان و ایجاد انگیزه و همیاری برای رسیدن هنرمندان میهنمان به اهداف خود، برنامه‌های ویژه و گسترده‌تری در سطوح ملی و بین المللی پیش رو خواهیم داشت.

logo-samandehi