فراخوان پویش «ما ملت امام حسینیم»

فرهنگسرای نهج‌البلاغه پویش «ما ملت امام حسینیم» را همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعینی برگزار می‌کند.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمایی جاماندگان اربعینی در شهر تهران، فرهنگسرای نهج‌البلاغه پویش «ما ملت امام حسینیم» را برگزار می‌کند.

این پویش در قالب تهیه عکس از اتفاقات و رخدادهای قابل توجه در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تهران بوده و علاقه‌مندان باید عکس‌های خود را با هشتگ «ما ملت امام حسینیم» و تگ کردن پیج فرهنگسرای نهج‌البلاغه در فضای مجازی به آدرس farhangsara_nahjolbalagheh @ منتشر کنند.

این پویش تا ۲۳ شهریور مصادف با ایام شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و رحلت جانسوز پیامبر اسلام (ص) ادامه داشته و در پایان به نفرات برگزیده که بهترین عکس‌ها را از این رویداد ثبت و ضبط کرده و منتشر کنند جوایزی داده می‌شود.

بر این اساس، راهپیمایی جاماندگان اربعینی روز چهارشنبه ۱۵ شهریور از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود و عاشقان سیدالشهدا (ع) که نتوانستند در این مراسم معنوی در کربلای معلی شرکت کنند اتفاقات باشکوهی را در تهران رقم می‌زنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰ واحد آفرینش و اجرا تماس بگیرند. فرهنگسرای نهج‌البلاغه واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده است.

logo-samandehi