جمشید حقیقت‌شناس مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی خانه‌ی هنرمندان ایران شد

جمشید حقیقت‌شناس به‌عنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی خانه هنرمندان ایران منصوب شد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، محمد مهدی عسگرپور – مدیرعامل خانه هنرمندان ایران – جمشید حقیقت‌شناس را به‌عنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی این خانه منصوب کرد.

در متن حکم آمده است:

«جناب استاد جمشید حقیقت‌شناس

خانه‌ی هنرمندان ایران میراث گرانبهایی است که در طول سال‌های حیات خود، همواره به عنوان چشم و چراغ و خانه‌ی امید هنرمندان ایران و اصناف مختلف هنری مطرح بوده و هست. از همین رو انتظار می‌رود که برنامه‌های فرهنگی و هنری این خانه‌ی امید، از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

حسب پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و هنری خانه‌ی هنرمندان ایران، به موجب این حکم، به عنوان مشاور هنری و اجرایی در امور گالری‌ها و هنرهای تجسمی منصوب می‌شوید.

همراه با آرزوی موفقیت، امید است در سایه مهر ایزد یکتا و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن، دوره جدید گالری‌ها از هر حیث سرآمد باشد.»

جمشید حقیقت شناس متولد ۱۳۴۱ و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. رییس انجمن هنرمندان نقاش ایران، عضویت در هیات انتخاب و داوری مسابقات و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی هنرهای تجسمی، مدیریت تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو شورای نگارخانه‌های مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی از سوابق هنری وی محسوب می‌شود.

حقیقت‌شناس پیش از این و در سال های آغازین دهه ۹۰ نیز مدیر گالری‌های خانه‌ی هنرمندان ایران بوده است.

logo-samandehi