برگزاری شورای هماهنگی و برگزاری چهل و دومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی و اولین آزمون جامع سال تحصیلی 1403-1402

جلسه شورای هماهنگی چهل و دومین آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کاردانش بخش فرهنگ و هنر و اولین آزمون جامع سال تحصیلی 1403-1402 با حضور مدیرکل دفتربرنامه ریزی و آموزش‌های هنری و کارشناسان بخش آموزش، آی تی و حراست برگزارشد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، شورای هماهنگی و برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری، با حضور محمد حسین اسماعیلی مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری و کارشناسان بخش آموزش، آی تی و حراست برگزارشد.

در ابتدای این جلسه محمد حسین اسماعیلی، ضمن خیر مقدم و تشریح نقاط ضعف و قوت آزمون‌های گذشته گفت: به منظور ارتقای کیفیت و دقت در برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری استاندارد‌های مهارتی کاردانش بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی گذشته برای نخستین بار به صورت حضوری- آنلاین، با استفاده از نرم افزار دانش بنیان و اختصاصی با موفقیت برگزار شد و نتایج بسیار خوبی به دنبال داشت.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری آزمون افزود: البته در برگزاری این آزمون ها مشکلاتی نیز وجود داشت که مربوط به زیر ساخت‌ها و بخش سخت افزاری و سرور‌ها بود که با تمهیداتی که منظور شده است، در این سال تحصیلی انشاالله شاهد مشکلات قبل نخواهیم بود.

اسماعیلی در ادامه گفت: هدفمان این است که از این سال تحصیلی کاملاً با روشی دقیق و بدون کمترین مشکل آزمون‌ها را برگزار کنیم و بی‌شک همکاری و مشارکت استان‌ها و سایر بخش‌های وزارتخانه از جمله مرکز فن‌آوری اطلاعات و مرکز حراست بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه سایر اعضاء حاضر در جلسه با بیان نظرات و پیشنهادات به بررسی مسائل پیرامون برگزاری آزمون‌ها پرداختند.

شایان ذکر است: چهل و دومین آزمون ادواری و اولین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی جاری از پنجم تا پانزدهم دی ماه در دو بخش عملی و نظری در سراسر کشور برگزار می شود.

logo-samandehi