پرندگان در نگاه عکاسان به روایت تصاویر

این آثار هنری فوق‌العاده از پرندگان، از حالتی که بال‌هایشان را باز کرده‌اند تا وضعیتی که روی سیم‌ صف کشیده‌اند، برای نمایشگاه جدیدی در گالری عکاسان گرد هم آمده‌اند.

به گزارش گالری آنلاین، تابستان امسال، گالری Print Sales در گالری The Photographers مجموعه ای از تصاویر پرندگان را از پنج هنرمند معرفی شده خود ارائه می دهد. آنها نقش پررنگ هنر پرندگان را گرامی می‌دارند. گروه Dawn Chorus از 14 جولای تا 10 سپتامبر در این گالری در لندن حضور دارند.

Mu #6, 2022, by Paul Cupido

Over Oceans, 2021, by Paul Cupido

تمرین عکاس هلندی حول محور "جستجوی زیبایی در گذرا بودن زندگی" است. آثار هنری Cupido، ارتباطات بین مردم و طبیعت را در تصاویر رویایی کاوش می کند.

Canary #13 (Gloster Corona-Cock), 2017, by Luke Stephenson

عکاس بریتانیایی Luke Stephenson که روح بریتانیایی را در مرکز کار خود قرار داده است، مجذوب بسیاری از موارد عجیب و غریب شده است. Stephenson در سومین بخش Dictionary of Show Birds از شیفتگی خود به دنیای منحصر به فرد پرنده داری استفاده می کند.

Black-eared Wheatear #1, 2018, by Luke Stephenson

بیش از یک دهه پیش، این پروژه به مجموعه ای باشکوه از پرندگان در هر شکل، اندازه و رنگ تبدیل شده است.

Spreo Starling #1, 2019, by Luke Stephenson

موضوعات Stephenson که اغلب در نگاهشان طنزآمیز است، از جایزه طوطی ها تا تخم های خنده‌دار متغیر است.

#0071 Shikishi, 2019, by Miho Kajioka

عکاس ژاپنی Kajioka آثاری مینیمالیستی خلق می کند که از سنت ژاپنی "وابی سابی" یعنی قدردانی از زیبایی در نقص و گذرا و "ذن/باور تائوئیست" مبنی بر وجود جوهر یک شی در فضای داخل و اطراف آن استفاده می کند.

#0068 Large Tanzaku, 2016, by Miho Kajioka

چاپ های دوس‌داشتنی، ظریف و آنالوگ Kajioka اصرار دارند که نه تنها به عنوان تصویر، بلکه به عنوان اشیا در نظر گرفته شوند. مادی بودن چاپ های او از طریق رینگ ها و لبه های نامتقارن تأیید می شود که نشان دهنده فرسودگی و پارگی بودن برای مدتی در دنیا بوده است.


#0028, 2021, by Miho Kajioka

پرندگان و ماهی‌ها اغلب در آثار Kajioka دیده می‌شوند، بدن‌های منظم آنها در سراسر جهان حرکت می‌کنند که برای چشم انسان معنوی به نظر می‌رسد.

Falcon 1, 2023, by Julie Cockburn

هنرمند بریتانیایی Julie Cockburn به خاطر تجسم مجدد خلاقانه اش از اشیای پیدا شده و عکس های قدیمی، زینت بخشیدن به نسخه های اصلی با گلدوزی دقیق و سایر روش های کاردستی شهرت دارد.

Nest, 2023, by Julie Cockburn

هدف او «بهبود» عکس‌های اصلی نیست، بلکه افزودن فصل دیگری به داستان آن و ادامه سفر آن است.

Delhi, India, 1999, by Pentti Sammallahti

از گله‌ها و پچ پچ‌ها گرفته تا مجلس‌ها و قتل‌ها، اصطلاحات متعددی تجمع جمعی پرندگان را توصیف می‌کنند. این غنای زبانی نشان دهنده شیفتگی پایدار انسان به دوستان پردارمان است.

Kitakata-Shi, Japan, 2005 by Pentti Sammallahti

عکاس فنلاندی Pentti Sammallahti سفرهای دور و درازی دارد و روابط بین انسان ها و حیوانات را کشف می کند که با حساسیت و اشتیاق ثبت شده است.

Przevorsk, Poland, 2005 by Pentti Sammallahti

پرندگان بدون توجه به قاره یا کشوری که هنرمند کاوش می‌کند، راه خود را به آثار او پیدا می‌کنند، چاپ‌های تاریکخانه‌ای که به‌دست می‌آیند، حسی فراطبیعی از لحظه‌ای معلق در زمان دارند.

logo-samandehi