فراخوان شرکت در نمایشگاه برای هنرمندان و کیوریتورها در گالری Public Space One شهر Iowa ایالات متحده


گالری Public Space One در حال پذیرش پروپوزال‌ها برای برگزاری نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی از هنرمندان و کیوریتورهاست تا رویدادی را در سال 2018 در آیووا سیتی _لس‌آنجلس_ رقم بزند.

دسته‌بندی: فلسفی، مفهومی، کیوریتوری، دیجیتال، طراحی، فیلم، اینستالیشن و ...

به گزارش گالری آنلاین ، برنامۀ گالری PS1 که افتتاحیۀ آ« در تاریخ 2 مارچ 2018 (11 اسفند 1396) می‌باشد، تدارک محلی برای نمایش هنر معاصر، خلاقانه، تجربی و چالش برانگیز در فضایی مناسب برای تمامی این شاخه‌های هنری با دسترسی خوب و جامعه محور است. ما هنرمندان و کیوریتورها را تشویق میکنیم تا با برگزاری رویدادهایی نظیر نمایش‌ آثار، جلسات گفتمان، پرفورمنس و یا کارگاه، پویایی فضای نمایشگاه را حفظ کنند. در حالیکه تمامی پروپوزال‌ها به طور جدی بررسی می‌شوند، اولویت با کسانی خواهد بود که حتی از فضای انحصاری ما نیز فراتر رفته باشند. علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد توجه داشته باشند که آخرین مهلت ارسال درخواست روز 15 ژانویه 2018 (25 دی 1396) است.

در حالی که اکثر نمایشگاه‌ها در محل گالری واقع در در خیابان 120 N. Dubuque در مرکز شهر آیوا سیتی برگزار می‌شوند، ولی فضاهایی ماهواره‌ای و باز نیز برای آن‌دسته از پروپوزال‌هایی که اجرای آنها از محل برگزاری نمایشگاه نیز فراتر می‌رود در نظر گرفته‌شده است. نمایشگاه‌ها معمولا 3 الی 4 هفته‌ای برگزار می‌شوند، هرچند که مسئولین به رویدادها و پروژه‌های کوتاه تر و مبتنی بر زمانِ کمتر علاقه‌مند هستند. در نتیجه، متقاضیان باید هر گونه محدودیت زمان بندی و یا نیاز به فضای خاص را در پروپوزال خود را ذکر کنند.

پروپوزال‌های ارسالی باید شامل توصیف کار و یا ایدۀ شما باشد و در آن توضیح دهید که تصورتان از کار در محل نمایشگاه و یا خارج از فضای نمایشگاه چیست، و آیا مایل هستید که محل نمایشگاه را ببینید و یا تمایل به برقراری ارتباط با مسئولین برگزاری رویداد دارید یا خیر. از پیشنهادات کتبی، تصاویر دیجیتال یا لینک صفحات وب که مفهوم نمایشگاه یا رویداد شما را توضیح یا نشان می‌دهند، استقبال خواهد شد.

آخرین مهلت درخواست برای شرکت در این رویداد: 15 ژانویه 2018 (25 دی 1396)

لطفا سوالات و یا پیشنهادات خود را به آدرس: gallery@publicspaceone.com ایمیل کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت گالری مراجعه نمایید.

logo-samandehi