فراخوان جایزه عکاسی BBA

رقابت جایزه عکاسی BBA پلتفرمی تاثیر گذار و بنیادین برای عکاسان در سراسر جهان بشمار رفته و فرصتی بی نظیر برای آنان فراهم می کند تا در معرض دید قرار گرفته و شناخته شوند.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه از مرزها فراتر رفته و از طیف وسیعی از داستان سرایان بصری دعوت می کند تا تصاویر خود را ارسال کنند.

معیار ارزیابی در این رقابت جامع بوده و آثار ارسالی از جنبه های مختلف ازجمله مهارت فنی، عمق مفهومی، قدرت داستان سرایی و تفکر خلاقانه مورد بررسی قرار می گیرند.

فرصت تبلیغ و معرفی برندگان در رسانه‌های اجتماعی، امکان دیده شدن استعداد شرکت کنندگان را قوت بخشیده و بستری برای تعامل با مخاطبان جهانی برای آنها فراهم می کند.

شرکت در این رقابت صرفنظر از تجربه، جنسیت، ملیت و سوابق تحصیلی برای علاقمندان بالای 18 سال آزاد است.

جایزه بزرگ که شامل نمایشگاه انفرادی در گالری BBA، با جایزه نقدی جهت حمایت از برگزاری این نمایشگاه است، نشان دهنده تعهد BBA به پرورش و ارتقای استعدادهای عکاسی است. علاوه بر این، جوایز ویژه و انتخاب ماهانه عکاسان در طول مدت فراخوان، فرصتی برای عکاسان فراهم می‌کند تا بطور مستمر مورد توجه همگان قرار گیرند.

جوایز:

- بیش از 20 عکاس منتخب هیئت داوران بین المللی BBA در نمایشگاه برلین که در ماه نوامبر/ دسامبر 2024 برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

- 5 جایزه ازسوی BBA به اضافه جوایز نقدی به منتخبین تعلق خواهد گرفت و این امکان را برای آنان فراهم می کند تا در سطح جهانی در معرض دید مخاطبین قرار گیرند. برنده مقام اول نیز از فرصت برگزاری نمایشگاه انفرادی برخوردار خواهد شد.

- جایزه MPB: در طول فراخوان 5 عکاس از سوی مدیران BBA و برنده نهایی نیز توسط MPB برای دریافت جایزه ویژه انتخاب خواهد شد.

- آثار منتخب به طور روزانه در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ خواهند شد.

-نفر اول ۷۵۰ یورو بعنوان بودجه تولید جهت برگزاری نمایشگاه انفرادی در سال 2026/2025 و 750 یورو جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام زود هنگام 39 یورو است که پس از پایان مهلت آن (23 اردیبهشت 1403) 49 یورو خواهد شد.


مهلت ثبت نام:

آخرین مهلت ثبت نام زود هنگام: 13 مه 2024 (23 اردیبهشت 1403)

آخرین مهلت ثبت نام: 15 جولای 2024 (24 تیر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر یه سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi