فراخوان رقابت کارت پستال ShinHan

"آینده من با هوش مصنوعی: ساختن فردای روشن تر" موضوع رقابت مسابقه هنری کارت پستال ShinHan است.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا خلاقانه در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به طور هماهنگ در فعالیت‌های هنری ادغام شود، فکر کنند، که هم احتمالات و هم چالش‌های ناشی از پیشرفت‌های فناوری در خلاقیت را منعکس می‌کند.

این مسابقه برای شرکت کنندگان جهانی بین 4 تا 18 سال باز است، این مسابقه بستری را برای استعدادهای نوظهور ارائه می دهد تا تفاسیر هنری خود را از طریق یک بوم به اندازه کارت پستال به نمایش بگذارند.

این مسابقه نه تنها مهارت‌های فنی و ظرفیت‌های تخیلی هنرمندان جوان را برجسته می‌کند، بلکه به عنوان بازتابی از افکار آنها در مورد رابطه در حال تکامل بین فناوری و خلاقیت انسان عمل می‌کند. هدف ShinHan Art Materials با تمرکز بر تأثیر هوش مصنوعی بر دنیای هنری، ایجاد گفت‌وگو در مورد آینده هنر و نوآوری است و ذهن‌های جوان را در یک گفتگوی جهانی در مورد پتانسیل هوش مصنوعی برای تقویت و تغییر بیان خلاقانه درگیر می‌کند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


جایزه:

این مسابقه طیفی از جوایز را در رده های سنی مختلف ارائه می دهد.

برنده جایزه بزرگ 2000 دلار آمریکا دریافت خواهد کرد؛ همچنین جوایز نفر اول 600 دلار آمریکا برای شرکت کنندگان 16 تا 18 ساله، 400 دلار آمریکا برای سنین 13 تا 15 سال و 200 دلار آمریکا برای سنین 7 تا 12 و 4 تا 6 سال در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، هشت جایزه برای مقام دوم هر کدام 100 دلار آمریکا و هشت جایزه مقام سوم شامل مواد هنری از هنر ShinHan وجود دارد.


مهلت ثبت نام: 31 می ۲۰۲۴ (11 خرداد ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi