فراخوان جایزه بین المللی عکاسی HIPA

جایزه بین المللی عکاسی حمدان (HIPA) در سال 2011 تحت حمایت ولیعهد دبی تأسیس شد.


به گزارش گالری آنلاین، هدف این رویداد پرورش استعدادهای خلاق در سراسر جهان است و به عکاسان بستری برای نمایش آثار خود در صحنه بین المللی ارائه می دهد.

رویداد HIPA در سیزدهمین فصل خود، «پایداری» را به عنوان موضوع اصلی خود انتخاب کرده است، که منعکس کننده تاکید روزافزون جهانی بر رویه های زیست محیطی و پایدار است. این موضوع بر تعهد جایزه به پرداختن به چالش‌های محیطی فوری زمان ما از طریق رسانه قدرتمند عکاسی تأکید می‌کند. با انجام این کار، HIPA خود را با تلاش‌های جهانی برای ارتقای پایداری هماهنگ می‌کند و عکاسان را تشویق می‌کند تا تصاویری را ثبت کنند که الهام‌بخش تغییر است و نیاز فوری به همزیستی هماهنگ با سیاره زمین را برجسته می‌کند.

فراتر از موضوع اصلی پایداری، HIPA چندین دسته را برای پاسخگویی به علایق مختلف عکاسی معرفی می کند. اینها شامل دسته عمومی است، با زیرمجموعه های رنگی و سیاه و سفید، که به عکاسان این امکان را می دهد تا عبارات خلاقانه را بدون محدودیت موضوعی کشف کنند. دسته نمونه کارها عکاسان را به چالش می کشد تا داستانی منسجم را از طریق مجموعه ای از تصاویر بیان کنند، در حالی که دسته عکاسی ورزشی به دنبال ثبت جوهره پویای تلاش های ورزشی است. به‌علاوه، این رقابت عصر دیجیتال را با دسته‌بندی اختصاص داده شده به فیلم‌های کوتاه برای رسانه‌های اجتماعی و تأثیر تصاویر متحرک در داستان‌سرایی معاصر را ارائه می‌کند. از طریق این دسته بندی های متنوع، HIPA نه تنها جذابیت خود را برای طیف گسترده ای از عکاسان گسترش می دهد، بلکه دید و ارتباط خود را در چشم انداز همیشه در حال تحول عکاسی دیجیتال و ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی افزایش می دهد.


شرکت در این رویداد رایگان است و افراد بالای ۱۸ سال میتوانند شرکت کنند.


برندگان جایزه بین‌المللی عکاسی HIPA 2024 جوایز نقدی دریافت خواهند کرد.


آخرین مهلت ثبت نام: 30 ژوئن ۲۰۲۴ (10 تیر ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi