گزارش تصویری نمایشگاه آثار گروهی از نقاشان معاصر زنجان با حضور جمعی از نقاشان پیشکسوت معاصر در نگارخانه لاله ( 13 شهریور94)

به گزارش سرویس نقاشی گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی گالری لاله ، نمایشگاه گروهی از نقاشان معاصر زنجان عصر روز جمعه 13 شهریور با حضور هنرمندانی همچون: محمد ابراهیم جعفری،عبدالحمید پازوکی، ترانه صادقیان، فرح اصولی، همایون سلیمی، حسینعلی ذابحی، رضا خدادادی، ایمان برادران،رحمان پرچگانی و اسماعیل فلاح خیر( مدیر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) و محمد حسن حامدی (مدیر مسوول نشریه تندیس) و هنرمندان زنجان در نگارخانه لاله گشایش یافت.

شایان ذکر است زنجان، چهارمین شهری است که در این رویداد به بررسی تنوع و گستره جغرافیایی هنر معاصر آن پرداخته شده تا این نمایشگاه فضایی برای تعامل بین هنرمندان خارج از مرکز و هنرمندان شهر تهران، فراهم آورده است.

جدیدترین تجربیات تجسمی از 20 هنرمند در معرض نمایش قرار دارد. این رویداد به صورت سالانه در نگارخانه لاله برگزار می شود و پیش از این نیز آثار هنرمندان تبریز، مشهد و رشت نیز ارایه و مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین نشست نقدو بررسی این نمایشگاه در روز اختتامیه با حضور منتقدان و کارشناسان برگزار خواهد شد.

نمایشگاه(بازخوانی ناویراسته) آثار گروهی از نقاشان معاصر زنجان تا25 شهریور از ساعت 9 تا 13 -14 تا 19 به استثنای ایام تعطیل در نگارخانه لاله ادامه دارد و علاقمندان می توانند برای بازدید و خرید آثار به نشانی گالری واقع درتهران، خیابان دکتر فاطمی،ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتیمراجعه نمایند. شماره تماس :88962339

logo-samandehi