محمد خراسانی‌زاده سرپرست موزه هنرهای معاصر شد

محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی را به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل هنرهای تجسمی را به عنوان سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد خراسانی‌زاده

باتوجه به استعفای آقای عبادرضا اسلامی کولایی و نظربه اهمیت موزه هنرهای معاصر بدین وسیله جناب‌عالی را به‌عنوان سرپرست موزه منصوب می‌نمایم.

در همین راستا باتوجه به آنکه موزه هنرهای معاصر زیرمجموعه اداره کل هنرهای تجسمی است توقع دارم با انتصاب مدیری توانمند در کنار حفاظت و معرفی گنجینه آثار گران‌سنگ آن، ضمن حفظ شأن و جایگاه این موزه ارزشمند، امکان بهره‌برداری بیش از پیش هنرمندان، نخبگان، پژوهشگران و عموم علاقمندان هنرهای تجسمی فراهم شده و موزه هنرهای معاصر تهران در سطح ملی و بین المللی، نقش‌آفرینی درخشانی داشته باشد.

شایسته است بابت تلاش‌های ارزنده جناب آقای عبادرضااسلامی کولایی در طی حدود پانزده ماه ریاست موزه، سپاسگزاری نمایم.

توفیقات شما و ایشان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از خداوند منان خواستارم.

محمود سالاری

معاون امور هنری»

logo-samandehi