زندگی دوباره در دنیای NFT

یک ساعت فاخته هیپنوتیزم در میان ویلا باروک 400 ساله در NFT پویا به زندگی برمی‌گردد.


به گزارش گالری آنلاین، یک ساعت فاخته متحرک در میان بقایای پژمرده یک ویلای ایتالیایی 400 ساله در Ryan Koopmans و ساعت طلسم‌شده Alice Wexell جان می‌گیرد. این اثر هنری پویا مجموعه عکاسی و ویدئوی صحنه‌نگاری آرمان‌شهری را گسترش می‌دهد. The Wild Within، وجودی تازه را به شگفتی‌های معماری رو به زوال در بلاک چین القا می‌کنند.

ترکیب NFT با ادغام واقعیت و تخیل، بر مفهوم زمان تمرکز دارد و از فناوری پیشرفته برای ادای احترام به موضوع کلاسیک استفاده می‌کند. وقتی صبح کم کم به شب محو می شود، هر ساعت با جغدی مشخص می شود که از نقاشی روی دیوار بیرون می آید و به آرامی در سالن مجلل باروک اوج می گیرد. در میان سقف‌های سر به فلک کشیده، آثار هنری طلاکاری‌شده و طاق‌نماهای گسترده، باغ در نسیم آرام‌بخش در حال نوسان است و حس سرزندگی را به فضای متروکه باز می‌گرداند.

با همکاری پلتفرم web3 Transient Labs، هنرمند کانادایی-هلندی حرفه‌ای در کار با لنز، Ryan Koopmans و هنرمند سوئدی، Alice Wexell، قلمروهای طبیعت و معماری را از طریق عکاسی و انیمیشن ادغام کردند. مجموعه‌های آن‌ها به شگفتی‌های ویرانگر معماری از سراسر جهان که در طول زمان دستخوش تحولی چشمگیر شده‌اند، نشاط جدیدی می‌بخشد، و اکنون دوباره در قلمرو دیجیتال متولد شده‌اند. دقیقاً مانند فصل‌های قبلی The Wild Within، منظره‌ی مسحورکننده The Enchanted Hour به صورت دیجیتالی یک فضای فیزیکی را به‌عنوان یک NFT پویا که ساختارهای معماری قدیمی را با طبیعت احیا می‌کند، عکاسی و دوباره تصور می‌کند.


logo-samandehi