مردم برای صلح 700 هاشور زدند

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا ، بزرگمهر حسین‌پور درباره برگزاری این پرفورمنس با عنوان هاشوری برای صلح اظهار کرد: در این اجرای هنری، یک تابلوی بزرگ با نقطه‌ها و شماره‌های زیاد برای مردم به‌نمایش درآمده تا هر کدام از آن‌ها بیایند و روی این تابلو یک خط بکشند. قرار است روی این تابلو 2000 هاشور زده شود که در روز اول به‌خاطر کمبود وقت، 700 هاشور زده شد.

دو روز دیگر برای هاشور زدن روی این تابلو توسط مردم در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان برای مشارکت در خلق این تابلو می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه (29 و 30 شهریورماه) به محل اجرای پرفورمنس در فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند و در نهایت این تابلو با طرح اصلی، دوشنبه (30 شهریور) رونمایی می‌شود.

ایده این پروژه که بخشی از سومین جشنواره هنر برای صلح است توسط من شکل گرفت. وقتی ما بتوانیم از طریق هنر و یک تابلو، 2000 نفر را در یک اثر شرکت دهیم، در واقع بستری آماده کرده‌ایم که یک جمع در یک هدف یکسان شرکت کنند و این بهترین نشانه حرکتی نمادین برای صلح میان آدم‌هاست.

همه کسانی که در کشیدن این تابلو شرکت می‌کنند، دست به دست هم می‌دهند تا یک حرف را بزنند. در نهایت با شکل گرفتن مفهوم اصلی و طرحی که خودم روی آن می‌زنم، تابلو رونمایی خواهد شد.

logo-samandehi