گالری آیریک میزبان آثار هنرجویان شبنم رازی شریف می شود

چهارمین نمایشگاه نقاشی های هنرجویان استاد شبنم رازی شریف از روز جمعه 22 بهمن ماه در گالری آیریک برپا می شود.

شبنم رازی شریف دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر و مدرس هنر در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین بیان کرد: لیست هنرمندان حاضر در این نمایشگاه که همگی از شاگردان من هستند، به قرار زیر است:
ارمغان قاسمی، اعظم مراد، آیلار نجفی، آیدا آزوره، پروانه صدقی، پریا کردستی، دینا محبوبی، رونیا محب زاده، رها بیاناتی، سارا حق دل، سارا موسوی مطلق، ساناز گلبابائی اصل، سمیرا زیویار، سوگند میرزای فشمی، سولماز حسین زاده، شایلین شراهی، شراره اشتری، شیوا حاجی بابا، فاطمه مصلح، فرناز روحی سار، لیلا محمودآبادی، مبینا سادات صالحی، محدثه سادات فرزانه، مریم بور بور، مریم زرنوشه، مریم قربانی، مینا قلی پور، نیوشا جلیلوند، هانیه دزفولی، یاسمین عبدالملکی، شبنم رازی شریف

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را چنین عنوان کرد: ایجاد انگیزه و تجربه در هنرجویان و امکان فروش آثار و نمایش آن در محیط گالری از اهداف این برنامه بوده است.
از آنجایی که هر ساله من برای هنرجویان نمایشگاهی جهت نمایش آثارشان برگزار میکنم در طول سال هنرجویان فرصت دارند تا چندین اثر آماده کنند و از بین آنها یک یا چند اثر منتخب در نمایشگاه حضور داشته باشد.

رازی شریف افزود: از طراحی تا نهایی شدن کار توسط هنرجو با نظارت در محیط هنرکده به انجام میرسد.

در این نمایشگاه 51 اثر از32 هنرمند در ابعاد متنوع و تکنیک های اکرولیک و رنگ روغن و میکس مدیا روی بوم به نمایش در می آید.

این مدرس هنر در مورد معیار انتخاب آثار بیان کرد: با توجه به علاقه هنرمند و سطح کیفیت کار اقدام به انتخاب آثار شده است. رده سنی این هنرجویان از 10 سال تا 65 سال است که باعث تنوع در آثار شده است.

این چهارمین دوره از مجموعه نمایشگاه های سالانه جهت معرفی آثار هنرجویان شبنم رازی شریف است.

جهت دیدن سایر آثار هنرجویان و تمایل به ثبت نام می توانید به پیج اینستا @painter_honari هنرکده رازی شریف مراجعه کرده و یا با شماره تماس 09351659338 تماس حاصل فرمایید.
لازم به ذکر است، دوره ها ویژه بانوان است.

این نمایشگاه تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید از آثار می توانند همه روزه از ساعت 16:30 الی 20 به نشانی اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، نبش خیابان وفا آذر، مجتمع آیریک سنتر جنوبی، طبقه 3، واحد 102 مراجعه نمایند.

logo-samandehi