فراخوان مسابقه طراحی نشان تبریز 2018

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا ، امور فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجا‌‌‌ن‌شرقی، مسابقه طراحی نشان (لوگو) تبریز 2018 را به مناسبت انتخاب تبریز از سوی سازمان همکاری اسلامی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، برگزار می‌کند.

انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی برای شهر تبریز و کشور ایران، فرصتی فراهم می‌کند تا با گسترش تعاملات بین المللی، این شهر را به عنوان مقصد مهم گردشگری در گستره جهان معرفی کند.

دبیرخانه شورای سیاست گذاری تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی 2018، در نظر دارد طراحی نشان این رویداد مهم بین المللی را در راستای معرفی هرچه بیشتر تبریز، به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 را به مسابقه بگذارد.

بر این اساس، امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اساتید، هنرمندان، هنرجویان و تمامی علاقه مندان خلاق در این عرصه دعوت می کند تا در مسابقه طراحی نشان (لوگو) تبریز 2018 شرکت کنند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات فراخوان و نحوه ارسال آثار می توانند به وب سایت اینترنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به نشانی اینترنتی www.eachto.org مراجعه و یا با شماره تماس دبیر خانه 04135546040 در ارتباط باشند.

هم چنین افرادی که قصد شرکت در این مسابقه را دارند می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی به نشانی تبریز- میدان ساعت- خیابان مقصودیه- پشت عمارت شهرداری- خانه تاریخی حیدرزاده ارسال نمایند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه 15 اسفند ماه، و زمان اعلام نتایج 25 اسفند ماه سال جاری می‌باشد.

logo-samandehi