فراخوان جشنواره بین المللی آبرنگ تایوان

به گزارش گالری آنلاین؛ موسسه ی" Art & Decoration Service Co" در ارتباط با روند گرایش های جهانی چشم انداز جدیدی را نسبت به هنر داشته است.و با توجه به سرعت افزایش ارتباطات بین فرهنگی ، رشد تکنیک های استاندارد و بالا رفتن مخاطبین آثار هنری آبرنگ تایوان این رویداد را با مفاهیم " تغذیه ی زمین،خانواده جهانی و هنر صمیمیت و همدلی" برگزار مینماید.
شعبه ی تایوان انجمن بین المللی ابرنگ میزبان اولین دوره ی مسابقه و نمایشگاه آبرنگ با هدایت و همراهی وزارت فرهنگ تایوان می باشد.
در این فراخوان از کلیه هنرمندان علاقه مند دعوت شده آثار آبرنگ خود را ارسال نمایند و در نمایشگاه و نشست ها، سمینار و ورک شاپ در حاشیه ی نمایشگاه شرکت نمایند.برگزار کنندگان این برنامه امیدوارند در ترویج و تقویت ، هنر آبرنگ موثر واقع شوند و در طول زمان تایوان را به یک کشور برجسته در هنر آبرنگ تبدیل کنند.
علاقه مندان می بایست آثار آبرنگ خود را برسطح مات مقوای مناسب انجام دهند و در صورتی که هشتاد درصد از نقاشی توسط آبرنگ انجام شده باشد استفاده از ابزار های دیگری که پایه ی آنها آب است مانند گواش و اکرلیک مجاز خواهد بود .
هر هنرمند میتواند حداکثر تا پنج اثر ارسال نماید و کلیه آثار ارسالی می بایست اصل و مربوط به سه سال اخیر باشند.ابعاد آثار حداکثر 110 و حداقل 40 سانتی متر می باشد.
هنرمندان شرکت کننده می بایست بیش از 16 سال سن داشته باشند و هزینه ی ورودی فراخوان پنجاه دلار امریکا می باشد.
مهلت ارسال آثار 30 ژوئن 2016 می باشد. (اتمام مهلت ارسال آثار)
سی درصد از فروش آثار منتخب و به نمایش در آمده به عنوان حق کیمیسون متعلق به موسسه برگزار کننده خواهد بود.
جوایز :
جایزه طلایی 12100 دلار
جایزه نقره ای 9100 دلار
جایزه ی برنزی 6100 دلار
جایزه ی پنج نفر برتر در مقام چهارم 2500 دلار
جایزه ی بهترین هنرمند جوان زیر سی سال 900 دلار
جهت کسب اطلاعات بیشتر
اینجا کلیک نمایید.

logo-samandehi