تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «چادرهای آسمانی»

دبیر نخستین جشنواره عکاسی مردمی «چادرهای آسمانی» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد.

به گزارش ایسنا، جلال عطارزاده با بیان این‌که در مهلت یک ماهه آثار زیادی به سایت جشنواره ارسال شده است، گفت: با توجه به افزایش شرکت‌کنندگان و درخواست‌های متعدد شهروندان، مهلت ارسال آثار به نخستین دوره این جشنواره تا 22 مردادماه سال جاری تمدید شده است.

او با بیان این‌که اعضای هیئت داوران جشنواره در شورای سیاست‌گذاری انتخاب شده است، اظهار کرد: افشین شاهرودی، مجتبی آقایی و بابک فروتنی داوری نخستین این دوره این جشنواره را برعهده دارند.

وی بیان کرد: شرکت در این جشنواره برای هنرمندان عکاس در بخش حرفه‌ای و تخصصی و برای همه علاقه‌مندان در بخش مردمی مسابقه عکاسی «چادرهای آسمانی» فراهم است و علاقه‌مندان می‌توانند در بخش مردمی با دوربین‌های خانگی و گوشی‌های موبایل عکاسی و سه اثر را با موضوع عکاسی با چادر از دختران زیر ۹ سال، تا ۲۲ مردادماه امسال از طریق صفحه اختصاصی فراخوان چادرهای آسمانی در سایت عزیزستان www.azizestan.com ارسال کنند.

به گفته‌ی عطارزاده، نخستین دوره این جشنواره با حمایت معاونت اجتماعی ناجا و به همت موسسه عزیزستان در دو بخش مردمی و تخصصی با محوریت عکاسی از دختران زیر 9 سال با پوشش چادر برگزار می‌شود.

عطارزاده با بیان این‌که در این جشنواره به نفرات اول تا سوم در بخش تخصصی و به پنج نفر در بخش مردمی هدایای نقدی تعلق خواهد گرفت، گفت: حضور دختران زیر ۹ سال با پوشش چادر در بازی، ورزش، جشن‌ها و مراسم شادی، اماکن تفریحی، اماکن مذهبی، اماکن فرهنگی، مهمانی‌های خانوادگی، در حال نماز، ارتباط با والدین و دیگر اعضای خانواده، ارتباط با دختران هم سال و ارتباط با پسران هم سال از جمله موضوعات و مضامین آثار ارسالی جشنواره است.

این مدرس رشته گرافیک دانشگاه، با تقدیر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران به‌خاطر طراحی، چاپ و نصب پوستر جشنواره در ایستگاه‌های متروی تهران، از سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی همچون صداوسیما، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد احیای امر به معروف، شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرد تا از این حرکت فرهنگی و هنری در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب حمایت و پشتیانی کنند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی این فراخوان می‌توانند به پایگاه اینترنتی عزیزستان به نشانی www.azizestan.com مراجعه کنند یا با شماره‌های 88104883- 09354082189 تماس بگیرند.

logo-samandehi