همایش نساجی و طراحی لباس در دانشگاه آزاد یزد


همایش مهندسی نساجی، پلیمر، پوشاک و طراحی پارچه و لباس به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود.

این همایش در 6 محور اصلی شامل نساجی، طراحی پارچه و لباس، پوشاک، پلیمر، مواد پیشرفته و نانو تکنولوژی طراحی شده و هدف از آن ارائه دستاوردهای تحقیقاتی، توسعه و ارتقاء توان آموزشی و پژوهشی رشته نساجی و پوشاک، ایجاد ارتباط بین محققان و صنعت، معرفی توانمندی‌های محققان و صنعت نساجی ایران است.

برای هرکدام از بخش‌های این همایش محورهایی در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان اصول شیمی مواد رنگزا و فیزیک رنگ کالیمتری، کاربرد نساجی در علوم مختلف، وضعیت جهانی بازار پوشاک، واردات و صادرات، روش‌های نوین ارائه محصولات و بازاریابی، راهکارهای ارتقاء کیفیت پوشاک داخلی، طراحی مدرن و سنتی و کاربرد آن در طراحی پارچه و لباس، کاربرد جدید مواد پلیمر، نانو تکنولوژی و بیوتکنولوزی در نساجی و... را نام برد. همچنین در زمان برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه عرضه دستاوردهای مرتبط نیز برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را به صورت الکترونیکی تا پایان آبان ماه به آدرس 4nctpc@iauyazd.ac.it ارسال کنند.

همایش در روزهای 28 و 29 بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه همایش به شماره 31872284-035 تماس بگیرند.

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi