فراخوان طراحی لباس و پارچه


سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با همکاری بنیاد ملی مد و لباس اولین همایش تکنیک‌های افزایش سودآفرینی در صنعت مد و لباس را برگزار می‌کند. کلیه دانشجویان، طراحان، فعالان و علاقه‌مندان به صنعت مد و لباس می‌توانند با ثبت نام، حضور در همایش و ارائه آثار خلاقانه خود از طرح‌های ویژه حمایتی مانند معرفی طراحان شرکت کننده به فعالان و تولیدکنندگان بزرگ به منظور برقراری ارتباط هرچه بیشتر صنعت و طراحان، اعزام دو نفر از شرکت کنندگان به مشهد مقدس به قید قرعه، شرکت در همایش علمی همراه با کارگاه‌های آموزشی و گواهینامه‌های مهارتی سازمان فنی و حرفه‌ای و کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با 25 درصد تخفیف ویژه بهره‌مند شوند.

شرکت کنندگان باید طرح‌های مبتکرانه و خلاقانه خود را در زمینه لباس آقایان ( کت و شلوار- پالتو- بارانی- پیراهن- شلوار)، لباس بانوان ( اجتماع- مجلسی- منزل- مشاغل- چادر و...)، لباس مدارس، لباس دانشجویی و طراحی خلاقانه پارچه به صورت رنگی و در قطع A4 و A3 ارائه دهند.

علاقه‌مندان باید حداقل دو طرح با مشخصات ذکر شده را به ایمیل همایش به آدرس shb.learning@gmail.com ارسال کرده و همچنین اصل طرح را نیز به دبیرخانه همایش به آدرس تهران، خیابان جمهوری اسلامی، ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه مهاجر، شماره 1، واحد 1 ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام نهایی و ارسال آثار تا تاریخ 20 مردادماه

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 66595874 و 66596338 تماس بگیرند.

منبع : هنرآنلاین

logo-samandehi