کنفرانس سراسری معماری و مهندسی عمران


آشنایی و بررسی تحقیقات اساتید، پژوهشگران، صاحب نظران، متخصصان، سیاست گذاران و علاقمندان در حوزه های مذکور، بررسی چالش‌های علمی و اجرایی در فرآیند کاربری آن از دیگر اهداف برگزارکنندگان است.

کنفرانس ACC2015 که توسط پردیس بین الملل توسعه هزاره پشتبیانی می شود در تاریخ 2 مهرماه 1394 برگزار خواهد گردید. در این راستا، کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران و نویسندگان محترم دعوت می نماید مقالات خود را كه حاوی آخرین و جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و علمی در یکی از زمینه های محورهای اصلی کنفرانس و یا سایر زمینه های مرتبط می باشد، پس از ثبت نام در وبسایت کنفرانس نسبت به ارسال پژوهش های خود اقدام نمایند.

تاریخ های مهم کنفرانس

آغاز پذیرش مقالات 23 اردیبهشت ماه
پایان مهلت ارسال مقالات 20 شهریورماه
اعلام مقالات پذیرش شده حداکثر 4 روز پس از ارسال مقاله
زمان برگزاری کنفرانس 2 مهرماه

• پذیرش یا عدم پذیرش مقاله 4 روز کاری بعد از ارسال مقاله به کنفرانس به صورت ایمیل به نویسنده اعلام می شود.
• در صورتی که ایمیلی از طرف دبیرخانه کنفرانس دریافت نکردید لطفا به آدرس ایمیل کنفرانس، ایمیلی با محتوای عنوان مقاله ارسال کنید.


سیاست بررسی و ارائه مقالات

• همه مقالات ارسالی برای کنفرانس بدون ذکر نام و مشخصات نویسنده توسط 2 یا 3 نفر از داوران شایسته، صالح و از اعضای کمیته علمی تحت بررسی و ارزیابی دقیق قرار می گیرد.
• همه مقالات ارسالی براساس اصالت کار انجام شده، صحت محتوای تحقیق و ارتباط آن با محورها و اهداف کنفرانس با دقت مورد بررسی و ارزیابی منصفانه قرار گرفته و انتخاب مقالات برگزیده جهت ارائه در کنفرانس مطابق شایستگی فنی مقاله صورت می پذیرد.
• مقالات ارسالی پس از پذیرش در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد که مراجعه کنندگان پس از نمایه شدن می توانند نسبت به جستجو و مشاهده مقالات ارائه شده این کنفرانس با مراجعه به پایگاه های مربوطه اقدام نمایند.
• مجموعه مقالات کنفرانس به صورت CD و همچنین گواهی حضور و ارائه مقاله توسط دبیرخانه کنفرانس برای شرکت کنندگان و نویسندگان محترم ارسال می شود.

محورهای کنفرانس

اطلاع از شرایط و هزینه های کنفرانس

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام


logo-samandehi