فراخوان ارسال مقالات همایش هنر معاصر ایران و جهانی شدن برگزار می‌شود

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ، پژوهشگران می‌توانند برای شرکت در این همایش چکیده مقالات خود را تا ۲۸ آذرماه به سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

همایش "هنر معاصر ایران و جهانی شدن" به دبیری محمدرضا مریدی در هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود و دانشگاه هنر، فرهنگستان هنر، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی در برگزاری همایش مشارکت دارند.

این همایش هفته اول اسفندماه امسال برگزار می‌شود و مقالات برگزیده معرفی خواهند شد.

تجربه‌های نو در هنر معاصر ایران، هنر معاصر ایران در پارادوکس محلی‌گرایی و جهانی‌گرایی، هنر ایران در عصر رسانه‌های جدید، هنر ایران در بازار بین‌المللی هنر، هنر ایران در جشنواره‌ها و رویدادهای جهانی هنر، هنر ایران در انجمن‌ها و اتحادیه‌های بین‌المللی هنر، هنر ایران در مطالعه تطبیقی با هنر منطقه‌ای غرب آسیا و کشورهای همسایه محورهای همایش "هنر معاصر ایران و جهانی شدن" است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیری مجتبی آقایی از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با هدف معرفی ایده‌ها و آفرینش‌های اصیل و خلاق هنری بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

logo-samandehi