فراخوان مسابقه تصویرسازی کتاب IBA

این رویداد هنری با برگزاری مسابقه تصویرسازی کتاب و برگزاری نمایشگاه "دریچه‌ای برای برقراری ارتباط هنرمندان با مخاطبان جهانی" دریچه‌ دیگری را روی مخاطبان و تالیف کتاب هنری می‌گشاید.

این مسابقه در جستجوی بهترین آثار هنری رئالیسم تخیلی در 5 بخش فانتزی، ترسناک، داستان علمی و آثار منتشر نشده است. ضمنا تمامی تکنیک‌ها مانند استفاده از رنگ روغن، فوتوشاپ، مداد رنگی و غیره مورد قبولاین رویداد هنری است.

گفتنی است تصاویر باید در فرمت JPG,BMP,GIF,PNG ارائه شده و حجم فایل‌ها نباید کمتر از 1 MB باشد، در اندازه ارائه آثار محدودیتی وجود ندارد.

هر هنرمند می‌تواند حداکثر تا 10 اثر که رزولوشن بالا داشته و حداکثر 18 ماه از خلق آن گذشته است را به مسابقه ارسال نمایند.

شرکت برای تمامی هنرمندان از سراسر جهان آزاد و ضمنا هزینه شرکت برای هر بخش 10 دلار است.

هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول 2000 دلار ( به همراه نمایش اثر در روی جلد مجله)، نفر دوم 1000 دلار و نفر سوم 500 دلار به عنوان جایزه اهدا می‌نماید. در بخش مسابقه اینترنتی نیز به نفر برگزیده 500 دلار اهدا می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار حداکثر تا تاریخ جمعه 13 آذرماه سال جاری به سایت این مسابقه تصویر سازی به آدرس http://www.infectedbyart.com/contestdetails.asp?cid=26 مراجعه نمایند. (اتمام مهلت ارسال آثار)

منبع:هنرآنلاین

logo-samandehi