فراخوان مسابقه پوستر برای فردا سال 2016 با موضوع افراط گری در جامعه

به گزارش گالری آنلاین مسابقه پوستر برای فردا سال 2016 با موضوع افراط گری در جامعه برگزار می شود. افراط گری در جامعه، محیط زیست ، توزیع ثروت و هر افراط گری در زندگی بشر در مورد کسانی که تغیرات آب و هوایی را انکار می کنند، کسانی که مخالف ورود پناه جویان به کشورشان هستند ، و هر کسی که تبعیضی در زمینه های نژادی، ملیت و ... قائل می شوند.

ارسال آثار از تاریخ دهم مارس سال 2016 میلادی شروع می شود و تا دهم جولای سال 2016 یعنی چهار ماه بعد خاتمه می یابد. از میان تمامی آثار ارسالی، 100 پوستر برای نمایش در سراسر جهان انتخاب می شوند. شرکت در این فراخوان رایگان است. (اتمام مهلت ارسال آثار)

توضیحاتی مختصر در رابطه با این مسابقه:

افراط گرایان امروز شامل افراد ی می شود که ثروت آنها بیش از نیمی از ثروت تمامی مردم دنیا می باشد ، و صنعتگران، سیاست های محیط زیستی را تحت تاثیر خود دارند، بدون آن که تهدید های موجود برای نسل های آینده بشریت را در نظر بگیرند و در آخر افرادی که بذر خشونت و نفرت و جنگ را در میان مردم می فشانند.

مسئله مهمی که وجود دارد این است که در سال 2016 مرزهای ملی هر چه بیشتر و بیشتر معنای خودشان را از دست می دهند. فارغ از این که در کجا زندگی می کنیم روز به روز قدرت خودمان را در مقابله با فجایع محیط زیستی از دست می دهیم. باید به این امر باور داشته باشیم که ما همگی با هم و در کنار هم در این جهان زندگی می کنیم و بهترین راه برای اینکه آینده ای بهتر برای یکدیگر بسازیم این است که با هم و با همکاری هم در این راه و برای فردا گام برداریم.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بشتر اینجا کلیک نمایند.

logo-samandehi