فراخوان جشنواره بین المللی پوستر Shenzhen

جشنواره بین المللی پوستر Shenzhen ، پروژه تبلیغاتی ، فرهنگی و رفاه عمومی با حمایت مالی منطقه دولتی فوتین شنژن در سال 2015 تاسیس شد.

در دومین دستاورد شنژن ، طرح هایی از طراحان جهانی و استعداد های نوشکفته جمع آوری می شود. این طرح ها برای تشویق و نوآوری با هدف " تغییر طراحی آینده " رقابت مستقیم منعکس خواهدشد. برنامه استفاده از طراحی پوستر در فضاهای فرهنگی ، اجتماعی ، تجاری و رسانه های جدید ، کمک برای ارائه یک پلت فرم عملی برای طراحی پوستر ، طراحی متقابل در آینده ی چین و ارتقای تبادل بین المللی بین رشته طراحی و موسسات آموزش است.

هیئت داوران از پنج طراح برجسته گرافیک بین المللی تشکیل شده است که جوایز را از بین چهار دسته متخصصان و دانشجویان با توجه به تکنیک بین المللی انتخاب خواهند کرد.

اندازه آثار : : بین 36.4cm * 51.5 cm و 120.0 cm * 180.0 cm

هر هنرمند میتواند تا پنج اثر ارسال نماید. ( کارهای سری بعنوان یک اثر حساب می شوند).

شرکت در این مسابقه هزینه ای ندارد.

این رقابت قابل شرکت برای تمام طراحان از سراسر جهان است. اعم از دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و بالاتر از هر رشته هنری و مدرسه طراحی .

جایزه

هیئت داوران تنها یک جایزه بزرگ از میان تمام جوایز کاندیدای حرفه ای ها با استاندارد ایجاد تآثیرگزاری بالا و نوآوری انتخاب خواهند کرد. همچنین طلا ، نقره و برنز برای تمام دسته های حرفه ای ها و دانش آموزان اهداء خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

logo-samandehi