فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون مجارستان


به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین، موسسه هنری Karakter Kommunikációs Iroda از تمامی هنرمندان، کارتونیست‌ها، گرافیست‌ها و تصویرگران جهان با سن بالاتر از 14 سال دعوت به عمل می‌آورد تا در این رقابت بین‌المللی شرکت کنند.

موضوع این جشنواره؛ "آن دسته از مردمانی که علایق و سلایق خود را بر زندگی بر روی زمین ترجیح می‌دهند، در اشتباه هستند" است، برخی از مردم برای رسیدن به آرزو و علایق خود اقدام به تخریب، خواسته و یا ناخواسته زمین می‌کنند. آیا این افراد حق این چنین کاری را دارند؟

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر تا 3 اثر از طریق پست و یا ایمیل به جشنواره ارسال کند. سایز و اندازه آثار پستی باید A3 بوده و آثاری که از طریق ایمیل فرستاده می‌شود می‌بایست با فرمت JPG و وضوح 300 DPI و در اندازه بین 2500 تا 3500 پیکسل ارائه شوند. آثاری که قبلا منتشر شده نمی‌تواند در جشنواره شرکت کند. همراه آثار باید نام، نام خانوادگی، نام اثر، آدرس، شماره تماس و ایمیل هنرمند با فرمت DOC TXT ارسال شود.

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول 300 یورو، نفر دوم 200 یورو و به نفر سوم 100 یورو به عنوان جایزه اهدا می‌کند. ضمنا آثار منتخب به صورت نمایشگاه در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار: حداکثر تا تاریخ سه‌شنبه 25 آبان ماه 1395

کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار

آدرس پستی:
Sopron, Pf. 101, 9401,
Hungary

آدرس ایمیل :
palyazat@zoldbicikli.hu

logo-samandehi