را به نمایش در آورد



زمین مشترک پلت فورم است که توسط جوان دل گادو جمع آوری شده. این پلت فورم یک بیان هنرمندانه در مورد پناهنده گان و مهاجرت است که برای فستیوال 2017 آماده شده است.

به گزارش گالری آنلاین، افتتاحیه نمایشگاه چهارشنبه 18 اکتبر 5 الی 8 شب برگزار شد و از 19 تا 21 اکتبر ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه کارهایی از کامر بارزوی، آیمن کله، باسل شهادی، سیریالیزم، واکل توباجی، سارا زیاب، همرا ه با چاپ هایی ازهنرمند ایرانی، محمد بررنگی به نمایش گذاشته است.

برای جمع آوری این مجموعه جوان دل گادو به یونان، مقدونیه، و کالیس سفر کرد تا صحنه هایی از سفرهایی که توسط پناهندگان صورت گرفته بود را ضبط کند. دل گادو مردم نامرئی را ضبط نکرد بلکه اثراتشان از مکان هایی که عبور کرده بودند و اثری از وجودشان باقی گذاشته بودند را ضبط کرد. در محلی که تصویر توسط مدیاهای مختلف تکثیر شده بود، او شکنندگی و لحظات زودگذر را نشان داد که بازگوکننده ی داستان مردمی گرفتار در تاریخ است.
"زمین مشترک" 2016 شامل یک چیدمان چندرسانه ای ست که روایت شخصی هنرمندان از نمایشی ترسناک در اروپا در میان حجم بزرگی از مهاجران است.

محمد بررنگی، یک هنرمند جوان معلول و قهرمان پارا المپیک ایرانی است که تجربه اش را از فرهنگی که در آن رشد کرده به نمایش میگذارد. او موتیف هایی از سنت هنر ایرانی را استفاده میکند و در فیگور انسان( اغلب زن) و حیوانات تمرکز دارد . وی چاپ هایی با دید شخصی و صمیمی خلق میکند که میخواهد با ما به اشتراک بگذارد. بررنگی برنده نفر اول مسابقه ی بین المللی تصویرسازی آی وی تراگالوز 2017 شده است.

زمین مشترک فیلم های کوتاه و انیمیشن هایی که هنرمندان جوان ساخته اند گرد هم آورده است.

logo-samandehi