تور عکاسی گرجستان برگزار می شود

موسسه ” فتوکمپ” با همکاری “آزانس خدمات توریستی باشتین سیر” اقدام به برگزاری یک تور عکاسی به مقصد گرجستان برای علاقمندان ایرانی کرده ند .
این تورکه بزرگترین تور خارجی با محوریت عکاسی است از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ مردادماه سالجاری به مدت یک هفته به مقصد شهر تفلیس پایتخت زیبای گرجستان برگزارمی شود .
کشور زیبای گرجستان و شهر تاریخی تفلیس از زیباترین مناطق توریستی و گردشگری جهان و همچنین دارای مناطق ویژه و بکری برای عکاسی و یافتن سوژه های ناب است .
به گزارش پایگاه عکاسی زوم نیوز به نقل از فتوکمپ در این تور فرهنگی، عکاسی، تفریحی از مناطق مختلف و جذاب و دیدنی چون : شهر سیقناقی، سایت توریستی لوپوتا ، دهکده متسختا ، دریاچه لیسی ، دریاچه لاک پشت ها ، کلیسای بزرگ سامبا ، کلیسای متخی ، مجسمه مادر گرجستان ، تله کابین تفلیس ، ناریکالا ، حمام های گوگردی ، بافت قدیم تفلیس ، رودخانه کورا و … بازدید عکاسی به عمل خواهد آمد و در طول برنامه ها مشاورعکاسی همراه گروه خواهد بود .
با توجه به قیمت بسیار مناسب این تور که با رایزنی های مختلف برای تسهیل حضور همه علاقمندان انجام شده و همچنین ظرفیت محدود تور علافمندان برای ثبت نام و همچنین مشاهده توضیحات تکمیلی و دقیق به سایتwww.toureakasi.ir مراجعه نمایند .
همچنین شماره تلفن ۶۸۰۰ ۴۲۰ ۰۹۳۹ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان می باشد .
توجه داشته باشید که آخرین مهلت ثبت نام برای “تور عکاسی گرجستان” پنجم مردادماه می باشد .


logo-samandehi