مایکرو دراون ۳؛ کوچکترین دوربین هوایی جهان

مایکرو دراون ۳ (Micro Drone 3.0) یک دوربین هوایی کوچک است که در کف دست شما جای می‌گیرد.

ارزان بودن و عکاسی آسان دو خصیصه‌‌ی مهم هستند که باعث می‌شوند دوربین‌های هوایی چنین جذاب شوند. مایکرو دراون ۳ نیز با پروازهای موفقی که داشته تکنولوژی‌ای به حساب می‌آید که لذت عکاسی را برای شما فقط با کمتر از ۲۰۰ دلار فراهم خواهد کرد. با ۵۰ دلار اضافه خریداران می‌توانند یک طوقه را برای تعادل دو محوری تهیه نمایند که این طوقه کوچکترین مدل از نوع خود در دنیا به حساب می آید.


مایکرو دراون ۳ با یک سنسور حرکتی هوشمند می‌تواند سطح خود در آسمان را به طور خودکار تنظیم نماید؛ توانایی‌ای که به این وسیله قدرت پرواز را در حین وزش باد با سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت نیز می‌دهد. از دیگر جنبه‌های این وسیله می‌توان طراحی مودولار برای الصاق دوربین به طوقه و یک باطری همراه اشاره کرد. شما حتی می‌توانید با گوشی هوشمند خود یا با یک کنترل ۲٫۴ گیگاهرتزی این وسیله را هدایت کنید. اپلیکیشن مایکرو دراون به شما این اجازه را می‌دهد که با نصب آن بر روی گوشی خود بتوانید همزمان تصاویر ارسالی از آن را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.


مایکرو دراون با باطری از جنس لیتیوم خود می‌تواند بیش از ۸ دقیقه پرواز کند که در این مدت اگر هدایت شما از طریق گوشی باشد تا فاصله‌ی ۵۰ فوتی و اگر از کنترل خود وسیله استفاده می‌کنید تا فاصله‌ی ۳۰۰ فوتی را می‌توانید پوشش دهید.

lمنبع : عکس آنلاین

logo-samandehi