مدیران تعاون استان ها پذیرای حضور عکاسان می شوند


مهدی سروری دبیر جشنواره «ادواری عکس و پوستر تعاون» گفت: با هماهنگی های انجام شده توسط مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی ها، مدیران کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان های کشور آماده پذیرش، همکاری و پشتیبانی از عکاسان متقاضی برای حضور در این جشنواره هستند.

وی اینگونه هماهنگی ها را در راستای تامین امنیت روانی هنرمندان و تثبیت شخصیت فرهنگی عکاسان و ضرورت درک حضور این قشر در سطح جامعه شهروندی دانست و بیان کرد: همکاری متقابل عکاسان با مدیران و مسئولان، در راستای تقویت حضور گسترده تر دوربین های عکاسی در میادین مرتبط با مضامین تعاون و مصادیق حرکت های گروهی در تعاونی ها و تولید فایل عکس و در نهایت ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره بسیار مهم است.

مدیرمسئول رسانه «پایگاه عکس چیلیک» به پرداخت حق التالیف آثار راه یافته عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره اشاره و اظهار امیدواری کرد: با وجود تمام محدودیت های معمول، تلاش عوامل اجرایی و پشتیبانی در تامین رضایت و امنیت خاطر عکاسان و شرکت کنندگان است.

دبیر جشنواره «ادواری عکس و پوستر تعاون» در پایان به نمایش عکس های راه یافته به دور نخست جشنواره اشاره و تاکید کرد: به مناسبت هفته تعاون در شهریور ماه، شاهد نمایش آثار عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره خواهیم بود

منبع : مهر


logo-samandehi