180 اثر در اولین نمایشگاه دوسالانه طراحان بسته بندی کشور

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایرنا ، ایمان آل مظفر روز دوشنبه در نشست خبری این نمایشگاه اظهار داشت: 180 اثر از 75 طراح مستقل بسته بندی و آژانس تبلیغاتی به این دوسالانه رسیده است که این استقبال بی نظیر نشان از توجه طراحان به موضوع بسته بندی است.
وی ادامه داد:تقویت صنعت بسته بندی در ایران، معرفی آثار برتر بسته بندی کشور، و ارتباط منطقی و مداوم ما بین طراحان صنعت بسته بندی و بازار و نسل جوان طراحان کشور از اهداف برگزاری این دوسالانه است.
مدیر وب سایت بسته ها گفت: طراحان بسته بندی سراسر ایران با هدف ارتقا جایگاه طراحی بسته بندی به عنوان عاملی تاثیر گذار در بالا بردن فرهنگ بصری جامعه و تاکید بر اهمیت بسته بندی در فروش و صادرات کالاهای غیر نفتی نقش مهمی ایفا می کنند.
وی بیان داشت: 17 مهر ماه نمایشگاه با نمایش آثار منتخب افتتاح می شود که در این روز وب سایت بسته ها به روز رسانی نسخه جدید آن انجام خواهد شد و از آنجایی که یکی از ذغذغه های اصلی طراحان آموزش و پژوهش است در دوران نمایشگاه کلاس های آموزشی برگزار می شود.
درادامه امراله فرهادی عضو گروه مشاوران این دوسالانه افزود: متاسفانه هر چه بسته بندی زیبا و قشنگ می بینیم تولید کشورهای خارجی است و یا اگر هم در ایران وجود دارد تقلید و کار تکراری است .ما باید به طراح ایرانی و خلاقیتش ارزش بگذاریم تا بتواند کار اصیل ایرانی انجام دهد .

logo-samandehi