در حاشیه هشتمین کارنمای پژوهشی مطرح شد

رویا ارمکیان: نباید توقع یک سویه از انجمن داشت، هنرمندان در برداشتن گام‌ها همراهی کنند


رویا ارمکیان، مسئول روابط عمومی کمیته نمایشگاه، در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با فعالیت خود در انجمن هنرمندان نقاش توضیح داد: از آذرماه سال 95 وارد کمیته نمایشگاه شدم و اکنون مسئول روابط عمومی هستم.
از جمله فعالیت های کمیته نمایشگاه‌ها برگزاری دوره ای کارنماهای پژوهشی، نمایشگاه دورنما در فرهنگسرای نیاوران و نمایشگاه آثار اعضا در دیدی سنتر بوده است و آخرین برنامه هم در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در رابطه با کارنما باید بگویم که نگرش ها و بازخوردها بسیار تغییر کرده است ، به مرور دید هنرمندان به کارنما تغییر کرد و امکانی را برای هنرمندان فراهم کرد تا آثارشان را به نمایش درآورند، خصوصا در باره کارنمای زیر40 سال ، در ابتدا خیلی استقبال نمی شد اما در كارنمای بالای٤٠ سال استقبال بیشتر بود . اصولا در پروسه هر کاری، برای به نتیجه رسیدن زمان لازم است . هنرمند ضمن اشاره به همراهی مجموعه گالری آنلاین و هنرآنلاین در اطلاع رسانی های برنامه های کمیته، در رابطه با ارتباط دو سویه اعضا با انجمن، بیان کرد: اگر خود هنرمندان مشارکت و کمک بکنند، خیلی مؤثر است. بارها از هنرمندان شنیدم که در رابطه با کم کاری انجمن گله داشتند، برخی هم در مقابل راضی بودند؛ به نظرم نباید توقع یک سویه از انجمن داشت و بهتر است هنرمندان هم فعالیت کنند و در برداشتن گام‌ها همراهی کنند. در هر جایی مطالبه یک جانبه جواب نمی دهد، هنرمندان هم باید وارد عمل شوند و پیشنهاداتشان را ارائه دهند.


logo-samandehi